arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۴
یک نماینده مجلس:

اگر آمریکا دست از زیاده‌خواهی بردارد، توافقی برد برد حاصل می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک نماینده مجلس گفت:‌ اگر آمریکا دست از زیاده خواهی‌هایش بردارد توافقی در حد برد برد حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: آنچه تاکنون باعث کند شدن روند مذاکرات شده زیاده خواهی‌های ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکایی‌ها بوده که از این رهگذر در صدد آزمودن ما بوده‌اند اما وقتی متوجه شدند ما آزموده‌ایم به این نتیجه رسیده‌اند که آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس همچنین بیان کرد:‌هشت سال دفاع مقدس نشان داده که تحریم‌ها اثری نداشته و آنها هستند که نیاز به انجام توافق دارند که اکنون هم اوباما و مجموعه‌ی او در این مورد تلاش‌هایی را انجام می‌دهند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این که ما به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم خاطر نشان کرد:‌ اگر مذاکرات هم طولانی شده به لحاظ این است که تیم مذاکره کننده ما در حال چانه زنی است برای این که چارچوب و خط قرمز‌ها در مذاکرات محقق و نهادینه شود و از حقوق قطعی مردم دفاع شود.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری هم رهنمودهای خود را در این زمینه بیان کرده‌اند گفت: رهبری در چندین مرحله فرمودند که ما از بچه‌های انقلابی‌مان در مذاکره حمایت می‌کنیم و قطعا به آنها اعتماد داریم اما این اعتماد باعث نمی‌شود که ما خط قرمزها را اعلام نکنیم.
نظرات بینندگان