arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۹

قذافی: آخه چطور به ما می گویید کافر؛ ما نماز می خوانیم/ فرزندان ما را گمراه نکنید

قذافی گفت: در دام این فقیه درویش(القرضاوی) که حتی نمی تواند عربی هم صحبت کند نیفتید انها از دین چیزی نمی دانند . انها هنوز در مساجد موعظه می کنند و از شبکه الجزیر فتوا صادر می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معمر قذافی در سخنرانی خود که از شبکه  الجماهیریه پخش می شد گفت: القاعده همه ی مردم را کافر می پندارد. قرآن می گوید: هیچدام از کافران را در زمین رها نکنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، وی افزود: انها فکر می کنند که همه ی مردم دشمنانشان هستند. ما همه دشمنان انها هستیم و انها می خواهند ما را بکشند. انها هیچ چیزی جز کشتن نمی دانند.

قذافی گفت: انها انگشتان خود را در گوش خود می کنند و بر خودخواهی خود  اصرار می ورزند. وقتی شما با انها بحث می کنید، انها انگشتان خود را در گوش خود می گذارند و می گویند شما کافرید.

وی افزود: اخه چطور ما کافریم؟ ما نماز می خوانیم اما انها نمی خوانند . ما روزه می گیریم اما انها نمی گیرند. انها حتی نماز هم نمی خوانند.

قذافی گفت: دیروز نیروهای امنیتی از درون یک مسجد در الزاویه کلی اسلحه و الکل و اجسادشان را پیدا کردند. همه با هم در یکجا. در یک مسجد!

وی افزود:انها از افغانستان، الجزیره و مصر می آیند و فرزندان ما را گمراه می کنند.

قذافی که خطاب به قبیله الزینتان صحبت می کرد گفت: واقعا دردناک است که القاعده موفق شده است که در بین جوانان قبیله شما شکار پیدا کند. انتظار می رود که جوانان الزینتان قوی باشند و به دام بن لادن ، القرضاوی یا برخی دیگر از این مرتدان نیفتند. در دام این فقیه درویش(القرضاوی) که حتی نمی تواند عربی هم صحبت کند نیفتید انها از دین چیزی نمی دانند . انها هنوز در مساجد موعظه می کنند و از شبکه الجزیر فتوا صادر می کنند.

وی در پایان گفت: واقعا این باعث خنده شما می شود. به خدا،  خنده تان می گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
0
0
به ایشان بفرمایید ، یزید و معاویه و مامون و بسیاری از خلفای پس از اسلام هم دیکتاتور بودند هم برای خوشایند عوام نماز می خواندند . وا اسفا که ندانند تاریخ آنان را چگونه یاد می کند.
نظرات بینندگان