arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۹

تکذیب بستری شدن آیت الله وحیدخراسانی

فرزند ارشد آیت الله العظمی وحید خراسانی، گفت: شایعه بسترش شدن پدرم در یکی از بیمارستان های قم دروغی است که برخی آن را ساخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرزند ارشد آیت الله العظمی وحید خراسانی، گفت: شایعه بسترش شدن پدرم در یکی از بیمارستان های قم دروغی است که برخی آن را ساخته اند.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از درس خارج اصول دیروز آیت الله العظمی وحید خراسانی در مسجد اعظم قم، شایعاتی مطرح شد که یکی از آن ها بیماری و بستری شدن این مرجع تقلید شیعیان در یکی از بیمارستان های قم بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن وحید خراسانی، - فرزند ارشد آیت الله العظمی وحید خراسانی - در گفت وگو با خبرآنلاین با تکذیب این شایعه، اظهار داشت: شایعه بستری شدن پدرم در یکی از بیمارستان های قم، دروغی است که برخی آن را ساخته اند.

وی گفت: حضرت آیت الله وحید خراسانی به حمدالله در سلامت کامل هستند و حالشان بسیار خوب است.

آیت الله وحید خراسانی دیروز در درس خارج اصول خود هشدار شدیداللحنی را نسبت به ترویج و تبلیغ مسیحیت در کشور و حتی شهر قم بیان کرد. 

مقام معظم رهبری پیش از این در سفر مهرماه به قم ضمن در اولین روز سفر و در جمع مردم این شهر تشریح توطئه های گوناگون جبهه استبداد بین الملل برای تضعیف و انکار حقایق دینی تاکید کردند:  در داخل کشور، از طرق مختلف، [می خواهند] پایه‌هاى ایمان مردم، بخصوص نسل جوان را متزلزل کنند؛ از اشاعه‌ى بى‌بندوبارى و اباحیگرى، تا ترویج عرفانهاى کاذب - جنس بدلى عرفان حقیقى - تا ترویج بهائیت، تا ترویج شبکه‌ى کلیساهاى خانگى؛ اینها کارهائى است که امروز با مطالعه و تدبیر و پیش‌بینى دشمنان اسلام دارد انجام میگیرد؛ هدفش هم این است که دین را در جامعه ضعیف کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
0
1
حالا خوبه آگهي ترحيم نزدن!!
نظرات بینندگان