arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۴

واکنش وزارت کشور به اعتراض نمایندگان فارس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی وزارت کشور گفت: فرد پیشنهادی به دولت برای استانداری فارس دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش‌های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و کارنامه قابل قبولی دارد.

حسینعلی امیری درگفت وگو با ایسنا، همچنین خاطرنشان کرد: این فرد دارای سابقه درخشان است و در مسوولیت معاون وزیر موفق بوده و همچنین نشان سازندگی را دریافت کرده است.

وی با تاکید براین که وزیر کشور برای تمامی انتصاب‌ها از مراجع نظارتی و امنیتی استعلام می کند گفت: استعلام‌های لازم برای فرد پیشنهاد شده به عنوان استاندار فارس نیز اخذ شده و انتصاب در سمت استانداری برای وی بلامانع اعلام شده است.

قائم مقام وزیرکشور در پایان افزود: گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس به هیات دولت هیچ گونه سابقه افراطی‌گری ندارد.

براساس این گزارش، سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده است و اکنون خلیل رضاییان معاون عمرانی این استانداری با حفظ سمت سرپرست استانداری فارس شده است و وزارت کشور گزینه جدیدی را برای استانداری فارس به دولت پیشنهاد داده است اما امروز نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به این پیشنهاد، استعفای دسته جمعی خود را تقدیم هیات رئیسه کردند. این نمایندگان معتقدند گزینه پیشنهادی وزارت کشور از تجربه و توان کافی برخوردار نیست.

محمد سقائی عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با اشاره به جلسه هفته گذشته نمایندگان استان فارس در مجلس در حضور آیت‌الله ایمانی و آیت‌الله دستغیب، گفت: پنج گزینه در این جلسه برای تصدی استانداری فارس مدنظر قرار گرفت و ما انتظار داشتیم که وزیر محترم کشور و هیات دولت به نظر مجمع نمایندگان و علما و بزرگان استان فارس توجه کرده و به آن احترام می‌گذاشت و به خواسته مطرح شده، عمل می‌کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
آفرين
تو رو خدا از موضع خود کوتاه نیاین
نظرات بینندگان