arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

گاز گرفتگی در غار، عاقبت جویندگان گنج

چهار مرد جوان در ماجراجویی چندین روزه برای یافتن گنج در یکی از روستاهای شهر سروآباد از توابع استان کردستان در داخل غار دچار مسمومیت و گاز گرفتگی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد روز دوشنبه گفت: در پی اعلام ساکنان یکی از مناطق روستایی شهرستان سروآباد مبنی بر کشف جسد چهار مرد در داخل یک غار در نزدیکی روستا، بلافاصله گروهی از ماموران پاسگاه دزلی به همراه ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل عزیمت کردند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با توجه به اینکه این غار در ارتفاع 300 متری از سطح زمین قرار دارد، با هماهنگی های انجام شده گروهی از هلال احمر در محل حاضر و با همکاری کارکنان انتظامی و افراد محلی چهار مرد که به صورت بی هوش در داخل غار گرفتار شده بودند، از محل خارج شدند.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع تیم فوریت های پزشکی دو نفر از حادثه دیدگان احیا و در محل مداوا شدند اما یکی از حادثه دیدگان به مراکز درمانی شهرستان مریوان اعزام شد و معاینات پزشکی نشان داد یک نفر از چهار مرد جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی سروآباد گفت: تحقیقات انجام شده از دو مرد حادثه دیده بهبود یافته نشان داد، آنان برای یافتن گنج به داخل غار رفته بودند که به علت مسمومیت تنفسی (گازگرفتگی) در غار گرفتار می شوند.

سروآباد در 90 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان