arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۴

قطع بنزین جایگاه‌های سوخت مازندران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جایگاه‌های سوخت مازندران از شب گذشته به دلیل بروز فنی قادر به تامین سوخت مسافران نیستند و بسیاری از مسافران برای دریافت سوخت شب گذشته را در پمپ بنزین به سر بردند.

به گزارش فارس، از صبح امروز بسیاری از مسافران و شهروندان مازندرانی برای دریافت سوخت از جایگاه‌های تعبیه شده دچار مشکل شده‌اند.

مراجعه‌کنندگان به جایگاه‌های سوخت برای دریافت بنزین با این پاسخ مواجه می‌شو‌ند که در حال حاضر امکان سوخت‌گیری وجود ندارد؛ که این موضوع با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته و به دنبال آن تعطیلات عید سعید فطر شاهد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت استان هستیم.

‌برخی از مسافران مجبور شدند برای دریافت بنزین ساعت‌های متمادی را در پمپ بنزین‌ها حضور داشته باشند و حتی مجبور شدند شب را در این مکان‌ها سپری کنند.

یکی از مسافرانی که از گیلان عازم استان خراسان رضوی است گفت: ‌خرابی پمپ بنزین‌های مازنداران مربوط به شهرهای مرکزی نیست.

محمود حسینی اظهار کرد: از زمان حضور در غرب مازندران با این مشکل مواجه بودم.

در همین ارتباط مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ساری در گفت‌وگو با فارس گفت: قطع بنزین برای طرح پیمایش بود و این موضوع در دست بررسی است.

حسینعلی طالبی اظهار کرد: همکاران شرکت نفت منطقه‌ای ساری از روزهای گذشته و از ساعت اولیه صبح امروز برای رفع مشکل در پمپ بنزین‌ها حضور دارند و مشکل بسیاری از جایگاه‌های سوخت رفع شده است.

وی اضافه کرد: طرح پیمایش از 15 تا 23 تیرماه در جایگاه‌های سوخت استان باید اجرایی می‌شد که برخی از جایگاه‌ها نسبت به اجرای این طرح عمل نکردند و این موضوع در حال حاضر انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ساری در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر 20 درصد مشکلات جایگاه‌های سوخت رفع شده و طبق برنامه زمان‌بندی شده این مشکل تا ساعات آینده رفع می‌شود.

وی با اعلام اینکه مشکل جایگاه‌های داخل شهرهای استان رفع شده است، بیان کرد: همکاران ما به مناطق خارج از شهر اعزام شده‌اند که تا ‌این مشکل کاملا حل ‌شود.

طالبی در پایان از رفع مشکل سوخت‌گیری در مسیر جاده ساری به نکا خبر داد ‌که با پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد این مشکل همچنان برقرار است.
نظرات بینندگان