arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۴

اولین تریلر فیلم «بازگشت» رونمایی شد

اولین تریلر فیلم «بازگشت» با بازی لئوناردو دی کاپریو و کارگردانی آلخاندرو ایناریتو رونمایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در این فیلم که یکی از بخت های اصلی جوایز اسکار امسال خواهد بود لئوناردو دی کاپریو با هدایت کارگردان برنده جایزه اسکار آلخاندرو ایناریتو به ایفای نقش می پردازد.

ایناریتو در نوشتن فیلمنامه کار که بر اساس یکی از رمان های مایکل پانک است نیز نقش داشته است. اگر کسی بتواند به دی کاپریو برای شکار اسکار امسال کمک کند، آن شخص کسی نیست جز ایناریتویی که فیلم «مرد پرنده‌ای» او برنده چهار جایزه اسکار شد.

در این فیلم که برگرفته از زندگی هاگ گلاس کاشف افسانه ای است، به داستان تلاش یک مرد برای نجات جانش در میان خشونت های اوایل قرن نوزدهم می پردازد.

در این تریلر که گفتگوهایی آرام و صحنه هایی پر زد و خورد دارد، هاگ گلاس (دی کاپریو) در مقابل جان فیتز جرالد دشمنش (تام هاردی)  قرار می گیرد. فیتزجرالد به گلاس خیانت می‌کند و با دزدیدن وسایلش او را رها می‌کند تا از بین برود. این شکارچی جان سخت برای نجات جان خود با خرس و طبیعت وحشی می جنگد و با پیمودن بیش از ۲۰۰ مایل سرانجام جان خود را نجات می‌دهد.

دامنال گلیسون و ویل پالتر نیز در این فیلم به ایفای نقش می پردازند وتصویربرداری کار برعهده امانوئل لوبزکی بوده است که کل فیلم را با استفاده از نور طبیعی محیط ضبط کرده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان