arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۴

مرگ مشکوک زن جوان در زنجان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان از مرگ مشکوک یک زن 30 ساله در شهر زنجان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان از مرگ مشکوک یک زن 30 ساله در شهر زنجان خبر داد.
سیدرضا موسوی زاده ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ، در خصوص این حادثه گفت: حوالی ساعت 13 و سی دقیقه ظهر دیروز، اورژانس زنجان از طریق تماس تلفنی در جریان وقوع یک حادثه منجر به فوت در یک منزل مسکونی اطلاع پیدا کرده و عوامل این نیرو نیز بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس مستقر در پایگاه پونک شهر زنجان راهی محل شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در فاز یک شهرک کارمندان اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: عوامل اورژانس به محض ورود به منزل با جسم بی حرکت زن و مرد جوانی مواجه و پس از انجام معاینات پزشکی متوجه فوت زن شدند و مرد 33 ساله را که هنوز زنده بود اما به سختی نفس می کشید پس از مداوای اولیه به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال دادند تا از مرگ حتمی نجات یابد.

موسوی زاده افزود: تشخیص علت مرگ این زن نیز از سوی پزشکی قانونی باید مشخص شود ولی عوامل اورژانس این احتمال را دادند که این دو نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده اند.
وی بیان کرد: پلیس نیز با پیگیری های خود در پی یافتن سرنخ است و اینکه چه کسی موضوع را به اطلاع عوامل اورژانس رسانده مشخص نیست و به حتم نیروی انتظامی با اعلام چگونگی مرگ این زن از سوی پزشکی قانونی، اقدام های لازم را انجام خواهد داد، هرچند که با نجات جان تنها شاهد حادثه همه چیز روشن می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان