arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۸۹

ناطق نوری از تماسش با محتشمی پور می گوید

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی از پیغامی که پس از انتخابات گذشته به محتشمی پور داده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی از پیغامی که پس از انتخابات گذشته به محتشمی پور داده خبر داد.

احمد ناطق نوری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه برخی ها فکر می کنند که ناطق نوری بیکار است، افزود: ناطق نه تنها در بازرسی بیت مشغول به کار است بلکه جایگاه مشورتی هم دارد و دیگر لزومی نمی بیند که بیخود وارد میدان شود. ناطق نوری سرباز ولایت است و  هرجا لازم باشد وارد میدان می شود.

ناطق نوری در ادامه افزود: در انتخابات ریاست جمهوری دور دهم به گیلان سفر کردم و در آنجا از پنج طرح عمرانی بهره برداری کرده و از زحمات دولت نهم تشکر کردم به دلیل اینکه ما حامی مطالبات مردم جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از  انتخابات ریاست جهوری با محتشمی پور تماس گرفتم و گفتم حالا که مقام معظم رهبری پیغام داده به آقایان بگو که پیام تبریک بفرستند که در این صورت قطعا آنها در آینده مقرب تر و عزیز تر می شوند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعا برخی ها در انتخابات بی سلیقگی کردند و به نوعی حماقت از خود نشان و ما را در دام خطر انداختند به دلیل اینکه عناصر ضد انقلاب به دنبال تخریب ارزشهای نظام هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
Bolivia (Plurinational State of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
0
توگفتی ماهم باورکردیم
محمد
|
Germany
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
5
آقای ناطق نوری مادراین انتخابات به خاطر خواستن رای مان بیشتر ین اهانت ها وتوهین ها ونسبت دادن به بیگانه وبیگانه پرستی شده ایم .چگونه آقایان می توانند این تهمت هارا به مابزنندکه برخی از خانواه های معترضین خانواده شهیدجانباز ،رزمنده
که سابقه جبهه ورمندگی آنهاازمدعیون دروغی وتازه به قدرت رسیده بیشتر است.
به هر حال نظر شخصی من اینست تازمانی زخم تهمت واهانت از قلب معترضین زدوده نشود.وهر روز بردامن فتنه وفتنه گری افزوده شود .محال است این جراحت ها وزخم ها التیام پیدا کند!
نظرات بینندگان