arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۴

سعید و سردار هم تیمی می شوند

بازیکن جوان تیم ملی کشورمان این هفته پاسخ قطعی روستوف را برای حضور در این تیم می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

پس از اینکه کار سعید عزت الهی با تیم دوم اتلتیکو مادرید پس از یک فصل فعالیت در این تیم به پایان رسید، حالا این بازیکن از چند تیم برای ادامه دوران بازیگری خود پیشنهادات خوبی دارد.
 
سعید ابتدا مورد نظر ختافه بود و حتی این تیم اسپانیایی در تماس با مدیر برنامه های عزت الهی از وی برای حضور در تمرینات این تیم اسپانیایی دعوت کرد که در نهایت به خاطر دلایلی این توافق حاصل نشد.
 
از سوی دیگر تیم فوتبال روستوف که در نیم فصل دوم سال گذشته از سردار آزمون، دیگر ملی پوش کشورمان استفاده می کرد، برای فصل جدید پیشنهاد خود را به عزت الهی ارائه کرده است که بر همین اساس این بازیکن برای مذاکره راهی روسیه شده است تا بررسی های لازم برای حضور در تیم روسی را انجام دهد.
 
شنیده می شود پیشنهاد مالی روستوف مورد توجه و موافقت بازیکن ایرانی قرار گرفته است و تنها موضوعی که دو طرف تا به الان بر سر آن به توافق نرسیده اند، مدت زمان قرار داد است، به طوری که عزت الهی خواهان بستن قراردادی به مدت یک فصل است اما روستوفی ها حداقل این بازیکن را برای ۳ فصل می خواهند.
 
روستوف در حال حاضر در صدد آن است تا رضایتنامه قطعی سردار آزمون را نیز از کازان دریافت کند که در صورت تحقق این امر و البته قطعی شدن حضور عزت الهی در روستوف، این دو بازیکن ایرانی در این تیم روس با یکدیگر، هم تیمی خواهند شد.
 
البته قرار است طی هفته جاری پیشنهادات رسمی از سوی تیم های اسپانیول و بتیس اسپانیا نیز برای عزت الهی به مدیر برنامه های وی ارائه شود که این موضوع باعث شده است تا این بازیکن تا به الان به پیشنهاد روستوف، پاسخ قطعی را نداده و طی هفته جاری و پس از بررسی و سبک و سنگین کردن تمام پیشنهاداتش، تیم فصل آینده خود را انتخاب کند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان