arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۴

قتل به خاطر متلك ‌پرانی

متلك‌پراني پسران جوان به دختري كه همراه پسر مورد علاقه‌اش در حال قدم‌زدن در يكي از پارك‌هاي تهران بود، حادثه خونيني را رقم زد. دو متهم پرونده در حالي كه با مشخصات جعلي در يكي از بيمارستان‌هاي شهر پذيرش شده بودند، شناسايي و بازداشت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صبح روز جمعه، 26 تيرماه قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل تهران از مرگ مشكوك پسري 30 ساله در بيمارستان تهران‌پارس باخبر و به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تحقيقات اوليه حكايت از اين داشت كه پسر جوان با اصابت ضربات چاقو به نقاط مختلف بدنش زخمي و بعد از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحت فوت شده است.

در نخستين گام، از دختر و پسري كه مقتول را به بيمارستان منتقل كرده بودند، تحقيق شد. دختر جوان گفت مدتي قبل بود كه با اين پسر آشنا شدم و به هم علاقه‌مند شديم. بعد از آن هم به من پيشنهاد ازدواج داد. شب گذشته همراه او و يكي از دوستانش كه ماني نام دارد، براي خوردن شام به يكي از رستوران‌هاي شهر رفتيم. بعد از شام هم با خودروي او راهي پارك سرخه‌حصار شديم تا گردش كنيم. شب از نيمه گذشته بود و در حال تفريح بوديم كه دو پسر جوان از كنارمان عبور كردند. يكي از آنها به من متلك انداخت كه همگي ناراحت شديم. پسر مورد علاقه‌ام از من و ماني خواست تا در خودرو منتظر او بمانيم تا با پسران مزاحم حرف بزند و علت مزاحمت‌شان را سؤال كند. هنوز مدت زيادي از رفتن او نگذشته بود كه تلوتلوخوران و در حالي كه زخمي شده بود به طرف ماشين آمد. ما هم او را به بيمارستان منتقل كرديم تا اينكه پزشكان گفتند به علت شدت جراحت فوت شده است.

ماني هم در تحقيقات حرف‌هاي دختر جوان را تأييد كرد و گفت هنگام گردش متوجه شدم كه آن پسران با نگهبان پارك آشنا هستند؛ چراكه همديگر را با اسم كوچك صدا مي‌كردند.

بعد از به دست آمدن اين سرنخ، جسد به دستور بازپرس به پزشكي قانوني منتقل شد و كارآگاهان براي تحقيق از نگهبان راهي پارك شدند. اين مرد وقتي مورد بازجويي قرار گرفت مشخصات پسران جوان را در اختيار كارآگاهان قرار داد. در شاخه ديگري از بررسي‌ها، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بررسي بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند كه يكي از پسران از مجرمان تحت تعقيب اداره ويژه قتل است. از آنجا كه احتمال مي‌رفت دو متهم در جريان حادثه مجروح شده باشند، سوابق پذيرش بيمارستان‌هاي شهر بررسي و مشخص شد شب حادثه دو پسر در حالي كه در جريان حادثه‌اي زخمي شده بودند به يكي از بيمارستان‌ها مراجعه كرده‌اند. در حالي كه يكي از مجروحان به صورت سرپايي درمان شده بود، مجروح ديگر در بيمارستان بستري بود. بررسي‌ها اما نشان داد كه مشخصات ثبت شده دو پسر زخمي در ليست بيماران بيمارستان با مشخصات واقعي دو متهم تفاوت دارد. تحقيقات پليسي اما خيلي زود فاش كرد كه متهمان با مشخصات جعلي در بيمارستان بستري شده‌اند. كارآگاهان همزمان با بازداشت پسر زخمي در بيمارستان، همدست وي را هم شناسايي و بازداشت كردند.  دو متهم در اولين بازجويي‌ها به درگيري با مقتول اقرار كردند و تحقيقات بيشتر از آنها ادامه دارد.
نظرات بینندگان