arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۴
ماهنامه تجارت طلایی نوشت /

برگزاری دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری در مهرماه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دبیر کل دومین همایش برندهای برتر و مجتمع های تجاری هدف از برگزاری این مراسم در مهرماه را تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی ماهنامه تجارت طلایی ، به همت این مجموعه دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و برندهای برتر هفت مهرماه سال جاری با شعار "مراکز خرید نمادهای شهری، مقاصد گردشگری " برگزار می شود.

شاهرخ کشاورز دبیر کل این همایش با بیان اینکه در این رویداد، بیش از 400 کارفرما و مدیر مراکز تجاری از سراسر کشور و 200 برند فعال در مراکز تجاری حضور خواهند داشت اظهار داشت: شرکت کنندگان در این بستر فراهم شده در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در خصوص بررسی راه های موفقیت مراکز خرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری می پردازند.

سردبیر ماهنامه تجارت طلایی حوزه های اصلی این رویداد را سه حوزه اعلام و تشریح کرد: برندها و فروشگاه های برتر فعال در مراکز تجاری کشور، معماران، مدیران ، بهره ‌برداران موفق و نویسندگانی که در مورد مراکز خرید و برندها کتاب منتشر کرده اند، مجتمع های تجاری موفق در حال ساخت، افتتاح و فعالیت سه حوزه اصلی برگزاری این همایش هستند. وی در ادامه خاطر نشان کرد که در این رویداد به مباحثی نظیر برندینگ شهری و سازه ای، نقش طراحی و معماری در موفقیت مراکز خرید، معرفی و استفاده از خدمات پولی و مالی و تامین اعتبار در ساخت مراکز خرید ،استراتژی برندها جهت حضور در بازار، بررسی چشم انداز ، چالش ها و فرصتهای ساخت و بهره برداری از مراکز خرید ایران و جهان و راهکار های استفاده از زیر ساختهای IT و تکنولوژیکی در ساخت و راه اندازی مراکز خرید پرداخته خواهد شد.

برگزاری دومین همایش برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری در مهرماه

شایان ذکر است ماهنامه تجارت‌طلایی به عنوان تنها نشریه تخصصی مراکز خرید و برندهای برتر، پس از برگزاری موفق اولین دوره این رویداد مهم و انتشار 27 شماره از نشریه و برگزاری 18 میزگرد در حوزه های مرتبط با بهره برداری صحیح و عملکرد موفقیت آمیز مراکز تجاری اکنون اقدام به برگزاری دومین دوره این همایش می کند.


اخبار رسمی


برچسب ها: همایش ، برند
نظرات بینندگان