arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

افزایش آمار خودکشی بین جلادان داعش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه خبری صعده پرس یمن روز چهارشنبه از افزایش آمار خودکشی و جنون بین اعضای گروه تروریستی داعش بخصوص جلادان این گروه در شهرهای عراق خبر داد.

این پایگاه خبری نوشت: جلادان گروه تروریستی داعش که صدها نفر از مردم بی گناه شهرهای عراق از جمله موصل را با شیوه های وحشیانه گردن زده یا مثله کرده اند، برای رهایی از عذاب این اقدامات وحشیانه، دست به خودکشی می زنند.

بر اساس این گزارش، جلادان داعش که در صورت سرپیچی از دستور سرکردگان این گروه تروریستی از کشتار مردم بی گناه، به همراه خانواده هایشان اعدام می شوند، برای رهایی از این اقدامات وحشیانه، خودکشی می کنند.

این خبر افزود: به دلیل شکست های مکرر این گروه در شهرهای عراق، خودکشی به دلایل روانی و جنون بین اعضای این گروه به صورت امری روزمره درآمده و تاکنون چندین جسد از آنها در حالی که خود را به دور از چشم فرماندهان به دار آویخته اند، در مناطق البعث و مجموعه الثقافیه پیدا شده است.

برخی از اعضای گروه تروریستی داعش که از کشورهای دیگر به عراق عزیمت کرده اند، می گویند که در حالی که از اعمال خود پشیمان هستند، اما نمی توانند به شهر و کشورشان بازگردند، چرا که سرکردگان داعش خانواده های آنان را به گروگان گرفته اند.

این گزارش حاکی است که برخی از عراقی ها که با دریافت مبلغی تا 120 هزار دلار به گروه تروریستی داعش پیوسته اند، با بازگرداندن این مبلغ، از موصل به ترکیه گریخته اند .

حالت پشیمانی، جنون، خودکشی و افسردگی ناشی از اقدامات وحشیانه در بین اعضای گروه داعش در تمامی شهرها از جمله صلاح الدین، شمال بغداد و حومه شهر کوبانی در سوریه همچنان در حال افزایش است.

این در حالی است که نیروهای عراقی با بدست آوردن پیروزی های بزرگی در صلاح الدین، دیالی و الانبار، عرصه را بر نیروهای تروریستی داعش تنگ کرده اند.

این گزارش حاکی است که برخی از عناصر داعش از ترس فرارسیدن ساعت صفر (پایان زندگی) و رسیدن نیروهای ارتش عراق، شب ها را با بستن کمربندهای انتحاری در خیابان های موصل می خوابند.

گروه تروریستی داعش تابستان گذشته با حمایت برخی کشورها، مناطقی از عراق را اشغال کرده و جنایات متعددی علیه غیرنظامیان در این مناطق اعمال کرده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان