arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۸۹

احمدی نژاد : مسافرت موجب توزیع ثروت در کشور می شود

احمدی‌نژاد: می‌توان با همت و پیگیری‌های جدی مشکل اشتغال را در طی چند سال آینده برطرف کرد و مسئولین بایستی مراقبت کنند تا اشتغال پایدار ایجاد کنند و از اقدامات موازی در این خصوص جلوگیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس‌جمهور با قدردانی از زحمات و تلاش‌های استانداران در سال جاری، ضرورت تداوم و تقویت فضای پاکی، برادری، ارزش‌گرایی و عشق و محبت را در سال آینده مورد تأکید قرار داد.
 
به گزارش خبرگزاری انتخاب ، دکتر احمدی‌نژاد در نشست هیأت دولت با استانداران سراسر کشور اقدامات انجام شده در سال جاری را بسیار ارزشمند و بزرگ دانست و گفت: در سال جاری به رغم اینکه برای اولین‌بار در تاریخ بودجه ریزی کشور 20 درصد از درآمد نفت در صندوق توسعه ملی بلوکه شد و سنگین‌ترین تحریم‌ها علیه کشورمان اعمال گردید اقدامات گسترده ای مانند قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اجرایی شد، یک میلیون و 600 هزار شغل ایجاد و طرح مسکن مهر گسترش یافت که این همه با معادلات مادی قابل تصور نیست.

رییس‌جمهور افزود: سال 89 اولین سالی بود که متمم یا اصلاحیه بودجه ارایه نشد و کشور با همه فشارها و تحریم ها بانشاط و امید اداره شده و خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی کشور به خوبی پیش رفت و همه اینها ناشی از عنایات خداوند متعال و الطاف امام عصر(عج) است.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به تاسیس سازمان مهارت حرفه ای به وزرا و استانداران توصیه کرد در سال آینده اهداف این سازمان را با جدیت پیگیری کرده و در مسیر تحقق شعار آن مبنی بر هر ایرانی یک مهارت تلاش کنند.

رییس‌جمهور بر ضرورت استمرار مراقبت و هوشیاری در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: این قانون هنوز به طور کامل اجرایی نشده و باید اهداف آن را با دقت در همه بخش‌ها به‌طور کامل اجرایی کرده و مراقب بود که آسیبی به آن وارد نشود چرا که دشمن از اجرای این قانون سیلی خورده و چه‌بسا به دنبال فتنه‌گری باشد.

وی توجه به بخش مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید ساخت‌وسازهای جدید را آغاز کرده و در کنار آن معماری شهری را هم مورد توجه قرار داد.

دکتر احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به اهمیت رفع مشکل بیکاری افزود: می‌توان با همت و پیگیری‌های جدی مشکل اشتغال را در طی چند سال آینده برطرف کرد و مسئولین بایستی مراقبت کنند تا اشتغال پایدار ایجاد کنند و از اقدامات موازی در این خصوص جلوگیری شود.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه توجه به امام عصر(عج) را در آغاز سال جدید مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: باید همواره به یاد امام عصر(عج) بود و یاد امام بودن در حقیقت یاد خدا بودن است به خصوص در لحظه تحویل سال خوب است که انسان با دعای فرج سال را تحویل کرده و برای سلامتی و فرج امام عصر(عج) و سلامتی رهبری عزیز دعا کند.

رییس‌جمهور نوروز را هدیه و عنایت خداوند دانست و گفت: همه پدیده‌هایی که انسانی و ناب هستند و از عمق فطرت‌ها بیرون می‌آیند، آسمانی و ماندگار می‌باشند که نوروز یکی از این پدیده‌ها یی است که سرشار از توحید، عشق، زیبایی و نو شدن است، چه بسا اگر نوروزهای متوالی نبود، کدورت‌ها و غبارها در دل و اندیشه انسان‌ها متراکم می‌شد.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: استانداران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حداکثر استفاده از ظرفیت‌های نوروز به عمل آید و تلاش شود که مردم نوروز بی‌حادثه‌ای را شاهد باشند.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه نوروز برکات فراوانی دارد، گفت: مسافرت یکی از برکات نوروز است که موجب تقویت همبستگی ملی و فعال شدن اقتصاد و توزیع ثروت در سراسر کشور می‌شود. نوروز پیوندهای اجتماعی را عمق می‌بخشد و از این‌رو باید تلاش شود تا بستر مناسبی برای آسایش و رفاه مردم در استان‌ها فراهم شود تا سال جدید با حداکثر شادی و امید آغاز گردد.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
3
آقای دکتر حرف شما صحیحه و حتی پیامبر (ص)هم در رابطه با مسافرت و سر زدن به مناطق دیگر برای شناخت بهتر خدا توصیه فرمودند ، اما آیا با بنزین 700تومنی (400تومنی 60لیتر اونم یه باک) مسافرت دیگه برای خیلی از قشرهای متوسط دیگه رویا شده و نه تنها موجب توزیع ثروت نمیشه بلکه باعث میشه تا چندین ماه بدهی یه مسافرت رو دوش سرپرست خانواده بمونه. یادآوری میکنم پول یارانه ها هم به قبض گاز و بقیه قبوض تعلق گرفته . پس مسلما از این پول نمیشه در مسافرت بهره ای برد.
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
2
با اين بنزين با قيمت جهاني و حقوق ريالي كارمند وكارگر چه كسي مي تونه مسافرت بره مگر يك عده قليل سرمايه دار. آقاي رييس جمهور اين بود وعده شما براي بهبود وضع اقشار مستضعف!!!
نظرات بینندگان