arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۸۹

شجونی: : آقاي احمدي‌نژاد! جان هركسي كه دوستش داري، بودجه را از دست آقای "میم" در بیار

دبيركل جامعه وعاظ تهران با بيان اينكه آقاي "ميم " اميري‌‌فر را مامور به شكاف در روحانيت كرده است، گفت: شكايت امير‌ي‌فر از رسانه‌ها و شخصيت‌هاي اصولگرا با دستور آقاي "ميم " بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبيركل جامعه وعاظ تهران با بيان اينكه آقاي "ميم " اميري‌‌فر را مامور به شكاف در روحانيت كرده است، گفت: شكايت امير‌ي‌فر از رسانه‌ها و شخصيت‌هاي اصولگرا با دستور آقاي "ميم " بوده است.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جمعيت فداييان اسلام و جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: متاسفانه چند ماه از زمان شكايت بنده از اميري‌فر مي‌گذرد اما هنوز دادگاه برگزار نشده است.

وي خواستار تسريع در برگزاري دادگاه براي بررسي شكايتش از اميري‌فر شد و افزود: جامعه وعاظ مشايي كه نامش را گذاشته ولايي، با پول بيت‌المال در حال ضربه زدن به وحدت روحانيت در كشور است.

شجوني گفت: اخيرا يكي از سايت‌هاي اصولگرا نوشته بود كه در يكي از جلسات جامعه وعاظ ولايي به هر روحاني 150 هزار تومان هديه داده شده است در حالي كه اين رفتار در شان روحانيت نيست.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت: يكي از دلايلي كه مي‌گويم اين فرد منحرف وابسته به مشايي به دنبال اختلاف‌افكني در بين اصولگراهاست، شكايت او از رسانه‌ها و شخصيت‌هاي مذهبي و اصولگراي متعهد است؛ چهره جنجالي دولت يا همان آقاي "ميم "، امير‌ي‌فر را براي شكايت از رسانه‌ها و شخصيت‌هاي حزب‌اللهي و اصولگرا تحريك كرده و به او ماموريت داده است.

وي در پايان با گلايه خطاب به رئيس جمهور گفت: آقاي احمدي‌نژاد قسمت‌ مي‌دهم به جان هركسي كه دوستش داري بودجه فرهنگي نظام اسلامي را از دست شخص معلوم‌الحال كه ما شما را منهاي او قبول داريم، نجات بدهيد.
برچسب ها: شجونی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Norway
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
2
آقاي احمدي‌نژاد! جان هركسي كه دوستش داري، بودجه را از دست آقای "میم" در بیار و بده به آقاي
شين .
محمود
|
Germany
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
1
0
با سلام
باتوجه به شنیده وگفته های برخی بزرگان همین پول ها درانتخابات هم خرج شده حال سوال من اینست ،پول بیت المال حساب کتاب ندارد اگر دارد وظیفه چه کسی است به اینها رسیدگی کند؟ لطفاً قبل از شروع انتخابات تکلیف را روشن کنند.وسوالم از شجونی هم اینست صرف این پول ها وگرفتن رای درچه ضمره است ؟وهواداری این آقایان از دولت بخاطر چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
1
اگه احمدی شمارو قبول داشت بازوی راستش مشای رو نمی کرد بربراتون تره هم خرد نمی کنه از بزرگترتون گرفته تا توی نو رسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
1
طرز صحبت باش !!
نظرات بینندگان