arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
رئیس سازمان ایرانگردی و جهانگردی/

عدم برنامه ریزی صحیح و قیمت بالای بلیط هواپیما مانع ورود گردشگر به کیش است

یکی از موانع داخلی توسعه گردشگری در کیش به این دلیل است که پروازها به صورت چارتری به این جزیره انجام می شود که همین عامل باعث گران شدن بلیت هواپیما و در نهایت مسافرت کمتر به این جزیره زیبا می شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 محسن قریب معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و رییس سازمان ایرانگردی و جهانگردی در مصاحبه با انتخاب دلایل تضعیف گردشگری در سال جاری جزیره کیش را تشریح نمود.

وی اظهار داشت: در سال 94 از طرفی با توجه به شرایط عمومی کشور، شرایط اقتصادی و مالی عموم مردم، و از طرف دیگر با توجه به فصول امتحانات مدارس و دانشگاهها و مقارن شدن تابستان با ماه مبارک رمضان تعداد مسافران به این جزیره زیبا با کاهش روبرو بوده است.

قریب گفت: اولین مزیت کیش وجود سواحل زیبا، ماسه های صدفی، آفتاب درخشان و شهریت خوب می باشد که در واقع سرمایه های دائمی و پایدار این جزیره محسوب می شود. وی خاطر نشان کرد یکی از عوامل جذب توریست در جزیره کیش بازارها و مراکز تجاری خرید و تفریح های دریایی می باشد که سازمان های مربوطه باید در جهت تقویت و گسترش آنها بکوشند.
 
رییس سازمان ایرانگردی و جهانگردی همچنین اظهار داشت: زیرساخت های جزیره کیش در حوزه صنعت تجارت و گردشگری در بخش داخلی از جمله وجود فرودگاه ،هتل ها،مجموعه های پذیرایی و رستوران فراهم است.
 
وی خاطر نشان کرد اگر شرایط سفر به کیش را با اقداماتی از جمله ارزان کردن بلیت های هواپیمایی تسهیل کنیم در آینده ای نه چندان دور می توانیم در امسال رشد خوبی از گردشگری را در جزیره شاهد باشیم.
 
معاون سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یکی از موانع داخلی توسعه گردشگری در کیش  به این دلیل است که پروازها به صورت چارتری به این جزیره انجام می شود که همین عامل باعث گران شدن بلیت هواپیما و در نهایت مسافرت کمتر به این جزیره زیبا می شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد امیدواریم در مرحله اول سازمان منطقه آزاد کیش و در مرحله دوم جامعه هتلداران، جامعه دفاتر آژانس های خدماتی بتوانند شرایط مساعدی را برای جذب گردشگر داخلی به این جزیره زیبا را فراهم کنند.

نظرات بینندگان