arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

قاتل: به خاطر یک لحظه غرور کشتمش!

پسر جوانی که به خاطر یک لحظه غرور و خشم ناگهانی در حوالی خیابان حر مشهد دست به جنایت زد در بازجویی‌ها ادعاهای عجیبی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این قاتل گفت: ساعت 6 بعد از ظهر جمعه 15 خردادماه بود از خانه بیرون رفته و در خیابان با جوانی غریبه روبه‌رو شدم. تا حالا او را ندیده بودم. مغرورانه راه می‌رفت. از مدل راه رفتنش خوشم نیامد. لحظه‌ای که از کنار هم رد می‌شدیم به صورتش نگاهی کردم و با لحنی خشن گفتم: «در محله ما این جوری راه نرو آقا پسر.» با این حرف او ایستاد و به چشمانم نگاه کرد.

سر هیچ و پوچ و بی‌خودی با هم دست به یقه شدیم. دراین لحظه یکی از اقوام او جلو آمد و با تکه آجری ضربه‌ای به سرم زد. خشم همه وجودم را گرفته بود. خونم به جوش آمد و دیگر نفهمیدم چه کار می‌کنم. چاقو کشیدم و ضربه‌ای به گردنش زدم. من بیهوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم دیدم برادرم مرا به خانه‌اش برده است.

«مرتضی» در حالی که قطرات اشک را از روی صورتش پاک می‌کرد آهی کشید و افزود: با شنیدن خبر مرگ آن پسر جوان، از ترس پا با به فرار گذاشتم. نمی‌دانستم کجا بروم. حتی از سایه خودم می‌ترسیدم. از طرفی کابوس‌های وحشتناک شبانه عذابم می‌داد. خودم هم باور نمی‌کردم جان یک انسان را گرفته باشم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره  گفت: با گزارش درگیری و قتل پسر جوان درخیابان حر مشهد مأموران در محل حاضر و مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند. سرهنگ «حسین بیدمشکی» افزود: کارآگاهان در تحقیقات میدانی عامل جنایت را شناسایی کردند و وی را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه روز پنجم مردادماه وی دستگیر شد و قتل را به گردن گرفت.

وی گفت: متأسفانه این درگیری مرگبار در اثر غرور بیجا و خشم ناگهانی رخ داده که در این رابطه نیازمند مطالعه و بررسی آسیب شناسانه پرونده هستیم تا بتوانیم در ارائه آگاهی‌های لازم به شهروندان و نهادینه شدن مهارت کنترل خشم از طریق رسانه‌ها و مطبوعات و همچنین جلسات آموزش همگانی اطلاعات و هشدارهای لازم را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.

خراسان
برچسب ها: قتل ، چاقو کشی ، دادگاه
نظرات بینندگان