پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دوره مدیریت برند با تمرکز بر مباحث عملیاتی و اجرایی برندسازی و به منظور پر کردن خلأ ناشی از دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی ابزارهای برندساز، نزد مدیران و علاقه مندان حوزه برند برنامه ریزی شده است که در قالب 5 ترم، به مدت 9 ماه از 19 مردادماه سال جاری به صورت یک روز در هفته از ساعت 15 لغایت 19:30 برگزار میشود.
به نقل از روابط عمومی آکادمی
برند ایران، ثبت نام دومین دوره Brand MBA در این آکادمی
آغاز شد. این دوره که با تمرکز بر مباحث عملیاتی و اجرایی برندسازی و به منظور پر کردن
خلأ ناشی از دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی ابزارهای برندساز، نزد مدیران و علاقه
مندان حوزه برند برنامه ریزی شده است، در قالب 5 ترم و به مدت 9 ماه به صورت یک روز
در هفته از ساعت 15 لغایت 19:30 از 19 مرداد جاری برگزار می شود.
گروه تخصصی برندتک
به مدیریت شهریار شفیعی، با 15 سال سابقه در امر آموزش و مشاوره برندسازی در اردیبهشت
94، آکادمی برند ایران را افتتاح کرد.
از جمله اهداف این مجموعه آموزشی - پژوهشی نزدیک
تر کردن حوزه نظر و عمل نزد مدیران و مشاوران برند و توانمندسازی ایشان در استفاده
از ابزارهای عملیاتی برندسازی است. سرفصل های دروس دوره مدیریت برند در آکادمی برند
ایران، به گونه ای طراحی شده که هنر، مدیریت، بازاریابی و برندسازی به انضمام شیوه
های اجرایی سازی آن در بنگاه های کسب و کار را به صورت یکجا گردآوری کرده است. همچنین
آزمون های این دوره طوری طراحی شده که میزان توانمندی دانش پذیران را در حوزه اجرایی
سازی مفاهیم و مبانی برندسازی در قالب پروژه های عملیاتی بیازماید. انتخاب اساتید و
مدرسان آکادمی برند ایران نیز بر پایه همین دیدگاه (یعنی تجمیع میان نظر و عمل و ایجاد
یک پل ارتباطی میان دانش و تجربه) صورت پذیرفته که عبارتند از: شهریار شفیعی (دارای درجه
PHD در مدیریت بازاریابی و برند - مدیر علمی آکادمی برند ایران-
عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی- عضو شورای راهبردی سبک زندگی مجمع تشخیص مصلحت
نظام- عضو کمیته علمی تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی) محمود
محمدیان (دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی- عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه
طباطبایی- عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران) محمدرضا شعبانعلی (فارغ التحصیل رشته
MBA و مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف - مولف و مدرس تعداد
زیادی کتاب در حوزه برقراری ارتباط و اصول مذاکره) بهنود
اله وردی نیک (دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار (DBA)- بنیانگذار مدل انحصاری بانیک در تدوین کمپین
های 360 درجه یکپارچه برندآفرینی) و جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه
برند، بازاریابی و تبلیغات.
علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند حداکثر تا تاریخ
11مرداد به منظور تعیین وقت مصاحبه و ثبت نام با دفتر آکادمی برند ایران به شمارههای
7-22654954 (021) تماس حاصل کرده و یا به وبسایت این آکادمی به نشانی www.iranbrandacademy.com
مراجعه فرمایند.
اخبار رسمی