arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

آغاز ثبت نام دومین دوره مدیریت برند در آکادمی برند ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دوره مدیریت برند با تمرکز بر مباحث عملیاتی و اجرایی برندسازی و به منظور پر کردن خلأ ناشی از دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی ابزارهای برندساز، نزد مدیران و علاقه مندان حوزه برند برنامه ریزی شده است که در قالب 5 ترم، به مدت 9 ماه از 19 مردادماه سال جاری به صورت یک روز در هفته از ساعت 15 لغایت 19:30 برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی آکادمی برند ایران، ثبت نام دومین دوره Brand MBA در این آکادمی آغاز شد. این دوره که با تمرکز بر مباحث عملیاتی و اجرایی برندسازی و به منظور پر کردن خلأ ناشی از دانش و تجربه کافی جهت اجرایی سازی ابزارهای برندساز، نزد مدیران و علاقه مندان حوزه برند برنامه ریزی شده است، در قالب 5 ترم و به مدت 9 ماه به صورت یک روز در هفته از ساعت 15 لغایت 19:30 از 19 مرداد جاری برگزار می شود.

گروه تخصصی برندتک به مدیریت شهریار شفیعی، با 15 سال سابقه در امر آموزش و مشاوره برندسازی در اردیبهشت 94، آکادمی برند ایران را افتتاح کرد.

آغاز ثبت نام دومین دوره مدیریت برند در آکادمی برند ایران

از جمله اهداف این مجموعه آموزشی - پژوهشی نزدیک تر کردن حوزه نظر و عمل نزد مدیران و مشاوران برند و توانمندسازی ایشان در استفاده از ابزارهای عملیاتی برندسازی است. سرفصل های دروس دوره مدیریت برند در آکادمی برند ایران، به گونه ای طراحی شده که هنر، مدیریت، بازاریابی و برندسازی به انضمام شیوه های اجرایی سازی آن در بنگاه های کسب و کار را به صورت یکجا گردآوری کرده است. همچنین آزمون های این دوره طوری طراحی شده که میزان توانمندی دانش پذیران را در حوزه اجرایی سازی مفاهیم و مبانی برندسازی در قالب پروژه های عملیاتی بیازماید. انتخاب اساتید و مدرسان آکادمی برند ایران نیز بر پایه همین دیدگاه (یعنی تجمیع میان نظر و عمل و ایجاد یک پل ارتباطی میان دانش و تجربه) صورت پذیرفته که عبارتند از: شهریار شفیعی (دارای درجه PHD در مدیریت بازاریابی و برند - مدیر علمی آکادمی برند ایران- عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی- عضو شورای راهبردی سبک زندگی مجمع تشخیص مصلحت نظام- عضو کمیته علمی تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی) محمود محمدیان (دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی- عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی- عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران) محمدرضا شعبانعلی (فارغ التحصیل رشته MBA و مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف - مولف و مدرس تعداد زیادی کتاب در حوزه برقراری ارتباط و اصول مذاکره) بهنود اله وردی نیک (دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار (DBA)- بنیانگذار مدل انحصاری بانیک در تدوین کمپین های 360 درجه یکپارچه برندآفرینی) و جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه برند، بازاریابی و تبلیغات.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند حداکثر تا تاریخ 11مرداد به منظور تعیین وقت مصاحبه و ثبت نام با دفتر آکادمی برند ایران به شماره‌های 7-22654954 (021) تماس حاصل کرده و یا به وبسایت این آکادمی به نشانی www.iranbrandacademy.com مراجعه فرمایند.

اخبار رسمی
نظرات بینندگان