arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید

از آنجا که فرانسه کشوری با جذابیت های توریستی بسیاری است، شما نمی توانید تمام زیبایی های آن را در طول یک هفته ببینید اما می توانید در طول یک هفته مسافرتی به یاد ماندنی از پاریس را در خاطرات خود برجای بگذارید، به شرط آن که مراقب زمان و بودجه خود باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 1. روز اول: ورود به پاریس

روز اولی که در پاریس قدم گذاشتید، پس از تحویل گرفتن هتل به نزدیک ترین کافه رفته و قهوه ای سفارش دهید. پس از آن به موزه لور بروید. شما به حداقل 2 ساعت زمان احتیاج دارید تا بهترین آثار هنری جهان مانند لئوناردو داوینچی را در آنجا ببینید. پس از بازدید از این مکان به رودخانه سن بروید و زیر سایه های درختان کمی قدم بزنید.

 ایل دولاسیته یا همان جزیره سیته جزیره‌ای بر روی رود سن است و در مرکز شهر پاریس، در محله لاتین واقع شده است. ۹ پل این جزیره را به دو کناره سن متصل می‌کنند. یک پل دیگر رابط آن با جزیره کوچکتر سن لویی است که در کنار آن قرار دارد. کلیسای نوترودام، کلیسای سن شاپل و قلعه کنسیرژری از آثار دیدنی پاریس‌اند که روی این بخش بنا شده‌اند. زمانی که خورشید غروب می کند به سمت برج ایفل حرکت کنید و سمبل شهر پاریس را از نزدیک ببینید.

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید


2. روز دوم: خیابان شانز الیزه

: روز دوم را از بزرگ ترین میدان شهر پاریس به نام میدان کنکورد آغاز کنید. این میدان در انتهای شرقی خیابان شانز الیزه قرار گرفته است، بنابراین می توانید به زیباترین خیابان جهان نیز سری بزنید. در آنجا از طاق پیروزی، بنایی که به افتخار جنگجویان ساخته شده نیز دیدن کنید.

پس از آن به ایل سن لویی بروید. ایل سن لویی یکی از دو جزیره طبیعی واقع بر رود سن در شهر پاریس است که نام آن را به افتخار لویی نهم پادشاه فرانسه نامگذاری کرده‌اند. این مکان جذابیت هایی مانند مناظری زیبا و خیابانی پر از فروشگاه دارد که می توانید در آنجا سرگرم شوید. پس از صرف غذا در یکی از رستوران ها اطراف، از یکی از معروف ترین موزه های پاریس و یکی از موزه‌های مهم نقاشی و مجسمه‌سازی جهان به نام موزه اورسی بازدید کنید. عصر خود را نیز در کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر بگذرانید و از جذابیت های آن لذت ببرید.

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید


3. روز سوم: کاخ ورسای

پس از آن که 2 روز خود را به بهترین نحو گذراندید، بد نیست به جذابیت های اطراف پاریس هم توجه کنید. کاخ ورسای مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود. شما می توانید یک روز کامل خود را در این مکان سپری کنید.

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید


4. روز چهارم: روان مرکز نورماندی

اولین بلیط قطار را به مقصد روان بگیرید. 2 ساعت برای دیدن مکان های تاریخی مانند کلیسای نوتردام پاریس وقت بگذارید. از میدان ویومارشه، جایی که ژان دارک، «قهرمان» ملی فرانسه، در آن به دار آویخته شد نیز دیدن کنید. پس از صرف ناهار یک ماشین کرایه کنید و به ژیورنی بروید. فاصله ژیورنی تا روان تنها 60 کیلومتر است. در آنجا از باغ کلود مونه نیز بازدید کنید.

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید


5. روز پنجم: بایو و کان

در بایو می توانید از کلیسای «de Jumièges»، یکی از ویرانه ترین کلیساها، دیدن کنید. پس از آن می توانید به آسانی به شهر کان بروید و ناهار خود را در آنجا میل کنید و پس از آن از کلیسای « aux Hommes » دیدن کنید. پس از گشت و گذار در این اماکن تاریخی دوباره به بایو بازدگردید و قبل از خواب به موزه « de la Tapisserie de Bayeux» نیز سری بزنید..

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید


6. روز ششم: « D-Day»

در ششم ژوئن سال ۱۹۴۴ ميلادی نيروهای متفقين تحت رهبری آمريکا و بريتانيا، برای آزاد سازی اروپای تحت اشغال آلمان نازی اقدام به اجرای يکی از جسورانه ترين عمليات آبی- خاکی تاريخ بشر کردند. اين روز به « D-Day » شهرت يافت.

 این عملیات، اولین عملیات در جبهه نرماندی در جنگ جهانی دوم است که با پیاده شدن ۱۶۰۰۰۰ نفر در ساحل نرماندی و با بیش از ۵۰۰۰ کشتی انجام شد. بهتر است روز ششم خود را در این مکان بگذرانید. ساحل اوهاما، قبرستان آمریکایی های نرماندی و موزه « du Débarquement » از جاذبه های گردشگری این منطقه است.

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید

عصر هنگام به سمت مون سن-میشل بروید (کمتر از 2 ساعت طول می کشد) و به دنبال جذابیت های آن باشید. اگر در فصل تابستان به این منطقه سفر کنید، می توانید از تور شبانه آن هم لذت ببرید.


7. روز هفتم: مون سن-میشل

مون سن-میشل یکی از جذاب ترین مکان های اروپا است که در سال 966 کشف شد و زیبایی های آن واقعا منحصر بفرد است.

در 7 روز از فرانسه دیدن کنید


برای لذت بیشتر از جذابیت های این مکان، به تورهای انگلیسی زبان بپیوندید. پس از بازدید از این مکان، با ماشین به روان و از آنجا با قطار به پاریس سپس به خانه خود بازگردید.

برترین ها
برچسب ها: بلیط کیش ، گردشگری ، کیش
نظرات بینندگان