arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹

افتتاح شبکه مستند سیما

رئیس سازمان صدا و سیما افتتاح رسمی شبکه مستند سیما را هدیه ای به مردم عزیز ایران اسلامی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان صدا و سیما افتتاح رسمی شبکه مستند سیما را هدیه ای به مردم عزیز ایران اسلامی دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ عزت الله ضرغامی در حاشیه مراسم افتتاح رسمی این شبکه افزود: نه تنها مستند بلکه همه ساختارهای دیگر رسانه ای هم در سیما و هم در صدا اگر به درستی و با شناخت نیازها و مطالبات ، توقع و انتظارات مردم ساخته شود به نظر من همه اینها مخاطبان بسیار بالایی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است مخاطب بسیاری از برنامه ها که ساختار نمایشی نداشته از پربیننده ترین برنامه های نمایشی ما هم بیشتر بوده است.

ضرغامی گفت: این یک اصل کلی است و ربطی به مستند ندارد.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه گفت: مطمئن هستم که شبکه مستند یکی از پر بیننده ترین شبکه ها خواهد بود.

عزت الله ضرغامی با اشاره به اینکه مستند، کاری خلاقانه بر اساس واقعیات است افزود: اگر مستند با ابتکار و جذابیت های لازم ایجاد و کاری حرفه ای شود، اعتماد سازی بالایی ایجاد می کند و به نوبه خود از بسیاری از کارهای نمایشی جذابیت بالاتری دارد .

وی گفت: سابقه کارهای مستند درسیما همین گونه بوده و چون برنامه های مستند تاکنون در برنامه های سیما پراکنده بوده است ، مردم خیلی روی کار مستند متمرکز نبوده اند.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: اما از امروز که برنامه ها با جدول پخش مشخص ارائه می شود ، مطمئنم که این شبکه یکی از پربیننده ترین شبکه های ما خواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
vip
|
Singapore
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
2
حتما میخواد مثل کانال منو تو 2 باشه؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟برو بابا جمع کن این شبکه 3 ماهه داره از طریق شبکه دیجیتال پخش میشه.برنامه هاش جالب نیست به نظر من.....
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
0
0
آقا زحمت نکش، بیت المال را هم تلف نکن. ما خودمون یکیشو داریم .منظورم من و تو 2 است ، تازه سانسور هم نداره و نگران منحرف شدن ماهم نیست و آزاد اطلاع رسانی میکنه !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
0
0
شما نمی خواد نگران پول بیت المال باشین
برین همون من و تو 2 رو ببینین
مام میریم شبک های اسلامی ایرانی می بینیم
vip
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
0
0
چقدر جالب که با افتتاح این شبکه مزخرف تو اکثر مناطق رو کانال من و تو پارازیت افتاده.صداسیما فقط میخواد به هرشکل ممکن حرفشو به کرسی بنشونه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
0
0
ferekance shabake ro az koja beyrim shoma ke nemigin faghat tarif midin unam mofto majani pas ku ferekans say konid ye chiz ro kamel begid.
نظرات بینندگان