arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

جنجال جدید حامد بهداد

حامد بهداد در یادداشتی ضمن تمجید از سریال جدید خود، فیلم های پرفروش روی پرده را «مستهجن» دانسته و به طور ضمنی «گینس» تنابنده را مورد انتقاد قرار داده.حامد بهداد از روزی که جایگاهش در سینا تثبیت شد، سعی کرده از خودش چهره ای خاص نشان دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

حامد بهداد از روزی که جایگاهش در سینا تثبیت شد، سعی کرده از خودش چهره ای خاص نشان دهد. در عین حال «دغدغه فرهنگ» در مصاحبه هایش به وفور یافت می شود. او این روزها خیلی سرخوش است که سریال «دندون طلا» را بازی کرده و قسمت اولش به دست مردم رسیده. پس برای انتقال بی پرده این حس، یادداشتی در اینستاگرامش منتشر کرده و ضمن تمجید از این سریال، نقبی به «دغدغه فرهنگ»ی اش زده.

بهداد با ادبیاتی تند فیلم های پرفروش این روزهای سینما را مصداق آثار مستهجن سینمای ایران دانسته و فروش آنها را نشانه ای از سقوط سطح سلیقه مردم. بعد هم گفته: «باید رکورد میزان این سقوط متعفن رو در گینس به ثبت رسوند.»

اشاره ضمنی او «گینس» محسن تنابنده است. حتما این فیلم پر اشکال است ولی... آیا بهداد پا در مسیری تازه گذاشته و می خواهد چهره «منتقدگونه» از خود نشان دهد؟ اصلا فیلم های خودش قابل دفاع است؟ فعلا به آینده اش کاری نداریم، مد نظر این گزارش سابقه او است.

درگیری ها

پیش تر درباره درگیری بهداد با فریبرز عرب نیا و هوشنگ گلمکانی نوشته ایم. تفاوت این دو مجادله با جدل اخیر به مبدأ آغاز درگیری برمی گردد. در دو مورد پیش بهداد مشغول کار خودش بود که با نقدهایی مواجه شد و عکس العمل نشان داد. این بار اما به بهانه دفاع از «دندون طلا» به «گینس» حمله کرده؛ درست با همان شیوه ای که عرب نیا داشت و مورد اعتراض بهداد قرار گرفت.

روزنامه هفت صبح
نظرات بینندگان