arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
کوثری:

ایران به هیچ کشوری حمله نظامی نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نظامی نکرده و نخواهد کرد، اما از خاک خود دفاع جانانه و محکمی خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سردار محمداسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سردار شهید خانجانی که در حسینیه فاطمةالزهرا سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نظامی نکرده و نخواهد کرد، اما از خاک خود دفاع جانانه و محکمی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس از حیثیت و تمامیت کشور و حیثیت اسلام دفاع کردیم و مردم کشورمان بسیار جدی مقاومت و ایستادگی کردند.

رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش رژیم صدام برای سرنگونی سه روزه جمهوری اسلامی و دفاع ارتش و سپاه و نیروهای مردمی در مواجهه با تجاوز ارتش بعثی عراق تاکید کرد: عراقی‌ها در عملیات کربلای ۵ با ۱۳۵ تیپ حضور پیدا کرده بودند که رزمندگان اسلام با صلابت ایستادگی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از قطعنامه ۵۹۸ ارتش بعثی عراق با حمایت شوروی سابق و آمریکا تلاش کرد تا دوباره خرمشهر را تصاحب کند که با شکست مواجه شد.
نظرات بینندگان