arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹

در چهارشنبه سوري هيچ‌گونه مشکل امنيتي نداشتيم

دادستان عمومي و انقلاب مشهد با تقدير و تشکر از مردم به ويژه جوانان گفت: ‌درشب چهارشنبه سوري هيچ‌گونه مشکلي در سطح شهر مشهد نداشتيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان عمومي و انقلاب مشهد با تقدير و تشکر از مردم به ويژه جوانان گفت: ‌درشب چهارشنبه سوري هيچ‌گونه مشکلي در سطح شهر مشهد نداشتيم.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، محمود ذوقي در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با تمهيدات انديشيده شده و اتخاذ سياست‌هاي پيشگيرانه توسط دادگستري استان، ‌دادسراي عمومي و انقلاب مشهد و فرماندهي محترم نيروي انتظامي و مسئولان محترم نظامي و امنيتي بحمد ا... در شب چهارشنبه سوري هيچ‌گونه مشکلي به ويژه مشکل امنيتي در سطح شهر مقدس مشهد نداشتيم.

وي مهمترين عامل آرامش در روزهاي پاياني سال 89 به ويژه در شب چهارشبنه سوري را بصيرت، هوشياري و آگاهي مردم مخصوصاً جوانان دانست و افزود: ‌رفتار شهروندان عزيز مشهدي به ويژه جوانان در شب چهارشنبه سوري قابل احترام و تقدير است.

ذوقي گفت: ‌درشب چهارشنبه سال جاري علي رغم تمامي توطئه هاي دشمنان در جهت ايجاد بي‌نظمي شاهد اين بوديم که جوانان و شهروندان مشهدي در عين شادماني و روحيه بانشاط يک رفتار کاملاً آگاهانه و منطقي داشتند که نشان دهنده رشد شاخص‌هاي فرهنگي در شهر مقدس مشهد است.

وي گفت: ما نيز به عنوان خدمتگزاران مردم توقعي جز اين رفتار بزرگ منشانه از همشهريان عزيز نداشتيم.

دادستان عمومي و انقلاب مشهد ضمن آرزوي سالي خوش و توأم با موفقيت و بهروزي براي تمام هم وطنان به ويژه مجاورين حضرت رضا(ع) خاطر نشان کرد: دادسراي عمومي و انقلاب مشهد در ايام تعطيلات نوروزي نيز تمام تلاش و کوشش خود را براي حفظ نظم و امنيت عمومي در سطح شهر مشهد به کار خواهد بست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
0
0
اگر آرامش بوده وهیچ مشکلی نداشتید چراحدود500نفر را دستگیر
کرده اید!
نظرات بینندگان