arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

سفر به کشورهای شیرین جهان!

شما در سفر علاوه بر بازدید از مکان‌های دیدنی مانند موزه، باغ وحش و... به چه چیزهای دیگری اهمیت می‌دهید؟ غذا! هر کشوری ذائقه خاص خود را دارد و مطمئنا همه ما دوست داریم غذاهای کشورهای مختلف را امتحان کنیم. اما آیا کشورهای شیرینی دوست را می‌شناسید؟ اگر عاشق شیرینی هستید، سفر به این کشورها را از دست ندهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آلمان

سفر به کشورهای شیرین جهان!

به نوشته برترین‌ها، فرقی نمی‌کند به باواریا سفر کنید یا شمال هامبورگ، شما می‌توانید طعم غذاهای شیرین را در این کشور تجربه کنید. دسرهایی که با مارزیپان (خمیر بادام)، کاستارد وانیلی، خامه شکلاتی و کلوچه کره‌ای درست می‌شوند، طعمی فوق‌العاده دارند. حتما حداقل 2 تا 5 برش از شیرینی معروف آلمان «Bee Sting Cake» را امتحان کنید. اما برای «Prinzregententorte» هم در شکم‌تان جا بگذارید. این دسر باواریایی از 6 طبقه کیک با لایه‌های کرم کره‌ای و مقداری مربا و شکلات روی آن درست شده است.


آمریکا

سفر به کشورهای شیرین جهان!

شما می توانید طعم واقعی و خوشمزه شیرینی‌ها، از میلک شیک گرفته تا کوکی‌های شکلاتی را در این کشور تجربه کنید. اگر زمان کافی داشتید، برشی از پای یا برانی داغ را نیز برای خودتان سفارش دهید.


بلژیک

سفر به کشورهای شیرین جهان!

بلژیک به وافل‌ها و شکلات‌هایش شهرت دارد. اگر به این کشور سفر کردید، «La Dame Blanche» دسر کلاسیکی که با خامه  تازه و زده شده، بستنی وانیلی و توت درست می شود و پنکیک‌هایی که با تکه‌های سیب و کارامل سرو می‌شوند را از دست ندهید.


فرانسه

سفر به کشورهای شیرین جهان!

علاوه بر معماری بی‌نظیر و مد، غذاهای شیرین این کشور نیز شما را راضی و خشنود خواهند کرد. گزینه‌های زیادی برای انتخاب دسر، از کرپ گرفته تا موس، اکلر (نوعی نان شیرین)، تارت و... موجود است. شیرینی ماکارون فرانسوی را نیز از دست ندهید.


ژاپن

سفر به کشورهای شیرین جهان!

دسرهای رنگی و منحصر بفرد ژاپن را در هیچ کشور دیگری نمی‌توان یافت. شیرینی‌های این کشور از کشورهای اروپایی و آمریکایی کم شیرین‌تر است. آنها برای چاشنی دسرهایشان از ماچا، آنکو (پوره لوبیا) و آرد برنج استفاده می کنند. طعم «Taiyaki» را نیز از دست ندهید. «Taiyaki» نوعی کیک ماهی شکل است که با پنیر و کاستارد درست می‌شود و در میان مردم ژاپن بسیار مشهور است.


ایتالیا

سفر به کشورهای شیرین جهان!

بستنی‌های ایتالیایی در طعم‌ها و رنگ‌های متفاوت، شما را به هیجان خواهند آورد. البته امتحان کردن نوعی بیسکویت به نام « cantuccini» و «amaretti» که نوعی کوکی است را نباید از دست داد.

مدآنلاین
نظرات بینندگان