arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹

نیم میلیون پلیس در اجراي طرح نوروزي

فرمانده نيروي انتظامي از اجراي طرح نوروزي پليس با حضور نيم ميليون مامور انتظامي و امدادي در سراسر كشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نيروي انتظامي از اجراي طرح نوروزي پليس با حضور نيم ميليون مامور انتظامي و امدادي در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا؛ سردار اسماعيل احمدي مقدم درحاشيه سفر به اصفهان، در خصوص برنامه پليس براي ايام نوروز گفت: نيروي انتظامي با همكاري ساير دستگاه هاي همكار و استفاده از همه امكانات خود به استقبال نوروز رفته و از هم اكنون نيروهاي خود را در محورهاي سراسر كشور مستقر كرده است.

وي افزود: در ايام نوروز نيم ‌ميليون نفر در حوزه انتظامي و امدادي فعال هستند كه در راه‌ها و خصوصاً شهرهاي مهمان پذير به ارائه خدمت مي پردازند.

احمدي مقدم اظهار كرد: تمهيدات خوبي براي اين ايام پيش بيني شده و اگر شهروندان مقررات را رعايت كنند و به راهنمايي همكاران ما درنيروي انتظامي توجه كنند در راه حادثه اي براي آنها رخ نخواهد داد و از دست مجرمان نيز در امان خواهند بود.

فرمانده نيروي انتظامي تاكيد كرد: به تمامي مردم قول مي دهم كه نوروز 90 يكي از به ياد ماندني ترين نوروزها براي مردم ايران خواهد بود.

وي اساس كار نيروي انتظامي در برنامه پنجم توسعه را حركت اجتماعي مبتني بر مشاركت مردمي عنوان و اظهاركرد: پليس ايران اقتدار مدرن و قدرت نرم كه همان اتكاي به منطق گفتمان سازي و اقناع اجتماعي است را پيش خواهد گرفت و مانند كشورهاي غربي به زور و بازو و سلاح متكي نمي شود.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پليس براي واكسينه كردن جامعه از جرم و جنايت چه برنامه هايي دارد، گفت: مردم با دشمنان رنگارنگ و با فريب هاي متنوعي روبرو هستند كه مواد مخدر، توسعه فساد، مشروبات الكلي، فروپاشي خانواده ها و اكس پارتي ها را در مسير جوانان و جامعه قرار مي دهد و طبيعي است كه مقابله با اين مشكلات به دست خود مردم است و نيروي انتظامي تنها به عنوان مسئول امنيت صرفاً به يك سري اقدامات پيشگيرانه دست مي زند اما تا مشاركت مردم نباشد موفقيتي حاصل نخواهد شد.

به گزارش ايسنا، فرمانده نيروي انتظامي ناجا مهمترين نقطه قوت فرماندهي انتظامي استان در سال 89 را صحت عمل و سلامت كاركنان اين فرماندهي بيان كرد و افزود: براساس بررسي هايي كه بر روي تمامي فرماندهي انتظامي استان ها صورت گرفت، فرماندهي انتظامي استان اصفهان از نظر صحت عمل و سلامت كاركنان مثال زدني بود.

احمدي مقدم به اجراي طرح هاي امنيت و انضباط اجتماعي، راه اندازي پليس گردشگري و تامين امنيت بازار با راه اندازي كلانتري بازار و جلوگيري از تردد موتورسيكلت ها به داخل بازار اصفهان اشاره كرد و گفت: هر روز رضايت مردم استان اصفهان از عملكرد پليس در حال افزايش است اما ما به اين حد قانع نيستيم زيرا كه ظرفيت هايي استان بيش از اين است و پليس باز هم مي تواند خدمات بهتري را به مردم ارائه دهد.
نظرات بینندگان