arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

آغاز پيش ثبت نام سفرهاي عتبات عاليات از فردا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان حج و زيارت اعلام کرد متقاضيان سفرزيارتي عتبات عاليات که مايلند از ۲۴ شهريور لغايت ۳۰ آبان ماه سالجاري به اين سفر زيارتي اعزام شوند، مي توانند از ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) براي پيش ثبت نام اقدام نمايند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت، متقاضيان سفرزيارتي عتبات عاليات که مايلند از 24 شهريور لغايت 30 آبان ماه سالجاري به اين سفر زيارتي اعزام شوند، مي توانند از ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه) با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir براي پيش ثبت نام اقدام نمايند.

در متن اطلاعيه اين سازمان آمده است:

ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و با عنايت به برنامه ريزي انجام شده جهت ثبت نام گروه‌هاي اعزامي عتبات عاليات (از تاريخ 24 شهريور ماه لغايت 30 آبان سالجاري) به اطلاع مي رساند: متقاضيان تشرف به سفر عتبات عاليات در زمان ياد شده مي‌توانند از ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه) 19 مرداد لغايت ساعت 16 روز يکشنبه 25 مرداد ماه 94 با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir براي اعزام به اين سفر زيارتي پيش ثبت نام نموده و کد رهگيري دريافت نمايند.

لازم بذکر است قرعه کشي از متقاضياني که پيش ثبت نام کرده اند، روز دوشنبه 26 مرداد ماه 94 انجام خواهد گرفت و نتيجه قرعه کشي روز سه شنبه 27 مردادماه بر روي سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات قرار مي گيرد که متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت مذکور از نتيجه و زمان ثبت نام قطعي در کاروانها مطلع گردند.

تأکيد مي گردد اطلاعات افرادي که در دوره هاي قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروه‌ها ثبت نام نکرده اند، از سامانه پيش ثبت نام حذف گرديده است. لذا درصورتيکه اين عزيزان مايل به تشرف در اعزام هاي اين دوره هستند، لازم است مجدداً نسبت به طي مراحل پيش ثبت نام اقدام فرمايند.

شايان ذکر است افرادي که مبادرت به ثبت نام گروهي 35 نفره مي نمايند، در صورتيکه تعدادي از آنها از اعزام منصرف شده و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه آنها کمتر از 25 نفر شود، گروه ايشان حذف شده و در قرعه کشي شرکت داده نخواهند شد.
نظرات بینندگان