arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

شکوهی: صدا و سیما دوستم ندارند!

سومین آلبوم رسمی شهرام شکوهی با عنوان «تا نفس هست» رونمایی شد. وی درباره فعالیت‌هایش در صدا و سیما نیز عنوان کرد: من هیچ‌گونه همکاری نمی‌توانم با آن‌ها داشته باشم، زیرا که صداوسیمایی‌ها من را دوست ندارند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

در مراسم رونمایی این اثر شهرام شکوهی این اثر را حاصل تلاش‌های یک ساله خود دانست و گفت: سومین آلبومم پس از «مدارا» و «کولی عشق» در سراسر کشور توزیع شد. این آلبوم در 12 قطعه به نام‌های «دلتنگم»، «رسوا»، «تا نفس هست»، «ای دل نرو»، «این رسم کجاست»، «امان از تو»، «یادنرفته»، «تسلیم»، «برکه و ماه»، «عاشق بمون»، «سراپا عاشق»، «تا نفس هست 2» منتشر شده است.

شکوهی ادامه داد: «تا نفس هست» به تهیه‌کنندگی مرتضی دلیری و خودم، تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «نغمه هفت اقلیم» تهیه و تولید شده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه توزیع و پخش آن را در بازار بر عهده دارد.

وی در پاسخ به اولین سوال درباره زمان صرف شده، جهت جمع آوری این آلبوم، توضیح داد: پروسه تولید این آلبوم حدود یک سال طول کشید؛ البته با زحماتی که دوستان کشیدند، به خصوص حسین کاشانیان و علی بحرینی عزیز، میلاد ترابی، ایمان حجت، مجید اصلاحی و ترانه‌سرایان این آلبوم تهیه و تولید شد.

وی در ادامه به برخی انتقادات اشاره کرد و گفت: متاسفانه این روزها هر آلبومی که منتشر می‌شود، حتی بدون شنیدن آن اثر انتقاداتی را به سوی آن مطرح می‌کنند و اغلب به تکراری بود قطعات اشاره می‌کنند، اما باید ببینیم، در اصل تکرار چه معنی‌ای می‌دهد؛ بخش‌هایی از اجرا برای هر خواننده ثابت است و در صورت تغییر آن‌ها به خواننده دیگری تبدیل می‌شوند. در این آلبوم نیز من سعی کردم تغییراتی را داشته باشم، اما امضا و سبک شهرام شکوهی را در تمامی آثارم حفظ کرده‌ام و با تفکری که پشت این آلبوم بوده است، سعی کرده‌ام سبک حاکم بر آلبوم «مدارا» را این بار نیز تکرار کنم.

خواننده آلبوم «کوی عشق» در اواسط این نشست تاریخ کنسرت‌های شهریور ماه خود را نیز اعلام کرد و گفت: در تاریخ 20 و 19 شهریور در تهران کنسرت خواهیم داشت که خوشبختانه «تا نفس هست» به موقع منتشر شد.

او درباره تبلیغات آلبوم نیز گفت: برای تبلیغات هیچ کاری نمی‌توانیم، انجام دهیم. به این دلیل که نه می‌توانیم، تبلیغات محیطی داشته باشیم و نه صدا‌وسیما فضایی را در اختیار ما می‌گذارد؛ در آخر نیز باید به سمت فضای مجازی برویم که آن هم حضور در بسیاری از قسمت‌هایش ممنوعه است.

این هنرمند همچنین درباره فعالیت‌هایش در صدا و سیما نیز عنوان کرد: من هیچ‌گونه همکاری نمی‌توانم با آن‌ها داشته باشم، زیرا که صداوسیمایی‌ها من را دوست ندارند!

در ادامه این مراسم که ١٨ مرداد ماه در شهر کتاب ابن‌سینا برگزار شد بود، علی بحرینی ترانه‌سرای قطعاتی از آلبوم نیز درباره ترانه‌های این مجموعه و درباره تغییرات کار نسبت به سابق گفت: در آلبوم دوم کمی کند کار کردیم، اما این بار محکم‌تر و با تفکر بیشتری به ساخت آثار مشغول شدیم.

بحرینی ادامه داد: وقتی خواننده‌ای آلبوم اولش موفق می‌شود، به جای تحسین، برایش به تنبیه آثار بعدی تبدیل می‌شود و خواننده‌هایی که کارهای ابتدایشان موفق بوده را وارد بحران آلبوم اولی می‌کنیم.

رضا خانزاده نیز که برگزاری کنسرت‌های تهران این خواننده را بر عهده دارد، درباره اجراهای آینده شکوهی گفت: شهرام شکوهی به راحتی می‌تواند سالن‌های کنسرت را پر کند. ما در روزهای 19 و 20 شهریور در تهران با اجرای قطعات آلبوم جدید کنسرت برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در ادامه این کنسرت‌ها شهرام شکوهی در شهرهای بندرعباس، اهواز، ارومیه و... اجرا خواهد داشت و سپس برای برگزاری تور کنسرت‌هایش به آمریکا سفر می‌کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان