arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

"ابوعزرائيل" چند داعشي را به درک فرستاد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"ابوعزرائيل" توانسته با نفوذ در يگان‌هاي داعش تلفات سنگيني را به اين گروه تروريستي وارد کند.

"ايوب آل ربيع" ملقب به "ابوعزرائيل" پس از سفر به ايران در يک ماهه اخير طرفداران بسياري پيدا کرده و درباره او مطالب بسياري در شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي مطرح مي‌شود.
"ابوعزرائيل" که ستاره نبردهاي سرنوشت ساز استان‌هاي "صلاح‌الدين"، "الانبار" و... بوده توانسته درخشش چشمگيري دربرابر تروريست‌هاي تفکيري داعش داشته باشد.

**مطلبي که هر خواننده‌اي را شگفت زده مي‌کند

در يک هفته اخير در شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي مطلبي درباره توانمندي ويژه "ابوعزرائيل" مطرح شده که هر خواننده‌اي را در نگاه اول شگفت‌زده مي‌کند.

در ويديوهايي که از ابوعزرائيل معروف شده و مرتب بازنشر مي شود، هرچند داعشي ها را تهديد مي کند که "شما را پودر خواهم کرد" يا "با شمشير شما را تکه تکه خواهم کرد"، با اين حال، همواره خود را "انساني عادي" معرفي مي کند که "هرآن امکان مرگش وجود دارد و عراق، هزاران ابوعزرائيلِ سرسخت دارد."

وي که به "رامبوي عراق" و ديگر نام ها شناخته مي شود، پس از پيوستن به بسيج مردمي عراق، گردان هاي امام علي (ع) را تشکيل داد. شخصيت ابوعزرائيل، مجموعه اي از ويژگي ها را جمع کرده است که در نوع خود بي نظير است.

**"ابوعزرائيل" 600 داعشي را به درک فرستاد

مطلبي که در فضاي مجازي منتشر شده اين است که "ابوعزرائيل" توانسته 600 نفر از تروريست‌هاي داعش را به درک بفرستد و که البته اين در پست يکي از کاربران فضاي مجازي مطرح شده است. البته در پست هايي که در رسانه ها و فضاي مجازي از او منتشر مي شود اشاره نشده که ساز و کار قلع و قمع داعشي ها چگونه بوده اما نکته مهم اين است که رسانه هاي خارجي نيز او را در مبارزه با داعش تحسين مي کنند.

شبکه تلويزيوني فرانس 24 در باره ابو عزرائيل گفت: او يک شبه نظامي شيعه است که ضمن حمايت مردمي تلاش مي کند نيروهاي داعش را شکست داده به عقب براند و اين روزها در عراق به عنوان يک قهرمان از وي ياد مي شود.

اين شبکه خبري افزود: اين مبارز که از 10 سال پيش راه مبارزه را عليه گروه هاي تروريستي در عراق انتخاب کرده است، در آزادي شهر راهبردي تکريت در ماه مارس گذشته نقش بسزايي داشت.

فرانس 24 ادامه داد: مردم عراق در کوچه و خيابان ابوعزرائيل 37 ساله را به خوبي مي شناسند و او به يک چهره مردمي تبديل شده است و جوانان عراقي " تي شرت" هاي خود را به تصوير وي منقوش کرده اند و در بازارها نيز لباس هايي با تصوير او به فروش مي رسد. تصاوير ويديويي وي روي شبکه اجتماعي " يوتيوب" بيشترين بازديد کننده را به خود اختصاص داده است.

"ايوب آل ربيع" که همواره در مقابله با تروريست‌هاي تکفيري داعش در عراق و سوريه نمره قبولي گرفته، توانسته رعب و وحشت را به دل داعش بياندازد و موفقيت‌هاي روز افزون محور مقاومت را گسترش دهد.
نظرات بینندگان