پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : براساس آخرين آمار منتشر شده از طرف اتحاديه روزنامههاي آمريكا اعلام شد كه تبليغات در روزنامهها به پايينترين ميزان خود در 25 سال گذشته رسيده است.
به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، اين نهاد اعلام كرد: كمپانيها و شركتهايي كه از طريق روزنامه به تبليغ كالاها و خدمات خود ميپردازند، در سال 2010 نزديك به 25.8 ميليارد دلار براي تبليغات روزنامهيي صرف كردند كه پايينترين ميزان از سال 1985 تاكنون است.
از طرف ديگر ميزان تبليغات اينترنتي در سال 2010 نزديك به 10.9 درصد افزايش يافت؛ همزمان با افزايش تبليغات آنلاين تبليغات روزنامهاي در حال كاهش است و از طرفي تعداد كاربران اينترنت روز به روز در جهان افزايش مييابد، به همين خاطر كمپانيها، شركتها و اشخاص تمايل دارند در اينترنت به تبليغ خدمات و كالاهاي خود بپردازند.