arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه امام علی(ع)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در تصادف زنجیره‌ای که در بزرگراه امام علی(ع) اتفاق افتاد یک پسربچه ۸ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش فارس،جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت ۱۵:۰۶ امروز حادثه برخورد با چند دستگاه خودور در جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خروجی سبلان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پیکان تاکسی دچار نقض فنی شده بود و در لاین کندرو متوقف بود و یک نیسان یدک کش نیز در حال حمل این خودرو بود که به یکباره یک دستگاه خودرو پژو روآ و یک خودروی پژو ۴۰۵ به این یدک‌کش برخورد می‌کند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم یک پسربچه ۸ ساله که فرزند راننده خودروی نیسان یدک‌کش بوده که از ناحیه سر و صور ت شدیداً دچار آسیب‌دیدگی شده بود را تحویل عوامل اورژانس می‌دهند که مشخص می‌شود جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: رانندگان نیسان و تاکسی پیکان نیز دچار مصدومیت‌هایی شده‌ بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند و خودروها نیز به محل امنی منتقل شدند. نهایتا دقایقی پیش عملیات این حادثه به اتمام رسید.
نظرات بینندگان