arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۳۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

واکنش بازیگر مشهور به ماجرای بهنوش بختیاری

همه چیز از یک گفتگوی تلفنی با یک شبکه رادیویی شروع می‌شود؛ جمعه ۹ مرداد، بهنوش بختیاری هنرپیشه سینما و تلویزیون پای خط برنامه جمعه من، می‌آید؛ او از علاقه‌اش به جامعه‌شناسی و یک نظر کوتاه در خصوص موضوع هسته‌ای می‌گوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانم بهنوش بختیاری می گوید: وقتی شما جامعه شناسی خواندید دیگر دنبال هر حرفی نمی روید چرا که برای خودتان انتقاداتی دارید؛ مثلاً وقتی توافق هسته ای انجام می شود، به سرعت ذوق نمی کنیم و اتفاقی می افتد می نشینیم به آینده‌اش فکر می کنیم به عنوان نمونه عهدنامه ترکمنچای بسته شد چه اتفاقی  بعد از آن افتاد؟
 
البته این اظهار نظر، به مذاق عده‌ای خوش نیامد، همان‌هایی که شعارشان زنده باد مخالف است: این عده، شروع به توهین و زخم زبان به این بازیگر می‌کنند؛ البته این نخستین بار نیست که این قشر جامعه رفتارهای شعبان بی‌‌مخ‌گونه انجام می‌دهند البته با ظاهری دموکراتیک، اتوکشیده، شیک و مجلسی.  
 
پروانه معصومی بازیگر که او هم مدتی از این توهین‌ها به علت چادری که در حضور مقام معظم رهبری بر سر کرد، بی نصیب نمانده است، می‌گوید حالا در یک روستا زندگی می‌کند و از درک بالای این روستایی‌های بی‌ادعا در برابر این مدعیان دروغی فرهنگ سیاست ‌می‌گوید.
 
خانم پروانه معصومی نیز معتقد است اگر کسی کار فرهنگی دارد می کند یعنی مدعی است که آدم بافرهنگی است و کارهایی را هم نباید انجام دهد چرا که بسیاری از آدم های معمولی هستند که واقعا   با فرهنگند .
 
وی می افزاید من در روستایی خارج از تهران زندگی می کنم که فرهنگشان بسیار بالاست اما برای جای بزرگی مثل تهران این مسئله بسیار بد است.
 
در بین این توهین‌ها یکی از روزنامه‌ها که اتفاقا قصد اصلاح هم دارد، بهنوش بختیاری را هنرمندی، نان به نرخ روز خور معرفی می‌کند و در شماره دوشنبه 12 مرداد خود وی را دلقک می‌نامد؛ این حرف و نقل‌ها، موجب واکنش‌های شدید برخی هنرمندان شد، از مرجانه گلچین و پوران درخشنده تا احمد نجفی و بهزاد فراهانی و مهران رجبی که نظرشان را در خصوص این رفتارهای توهین‌ آمیز با پیک بامدادی در میان گذاشتند.  
 
مهران رجبی بازیگر سینما می گوید: خط توهین باطل است و نباید شک کرد چرا که اظهارنظر جرم نیست مثلاً اگر با یک جریانی ما خوشبین نیستیم و بدبین هستیم حتماً برایش دلیلی وجود دارد .
 
مثلاً خانم بختیاری یا چرخنده یا هر کس دیگری در ابراز عقیده آزادند و اینکه  برخی توهین می کنند نشانه بی تقوایی، بی‌مرامی و بی وجودی است.
 
وی اضافه می کند: بدی کار در این است که فرد حتی معذرت خواهی نمی کند و اگر فلان روزنامه توهین کرده باید نگران این باشد که مسئولانش نروند با بی بی سی صحبت کنند و پناهنده شوند، همین را نگه دارند اسب دوانی پیشکش.

صدا و سیما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
1
اجازه بدید ما هم از این ازادی بیان استفاده کنیم و از خانم بختیاری بپرسیم که ایا شما روز عروسیتون نباید شادی میکردید چون ممکن بود به طلاق منجر بشه ؟ اگه قرار بشه همه شادی ها رو به اینده مجهول موکول کرد که برای هیچی نباید شادی کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
0
فقط خانم چرخنده و بختیاری در ابراز عقیده وعمل آزادند؟
نظرات بینندگان