arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
مقام آموزش و پرورش:

آزادي تعدادي از معلمان زنداني داراي بدهي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در اواخر سال گذشته تعدادي از معلمان که اقدام مجرمانه نداشتند و به خاطر موضوعات مالي و بدهي در زندان بودند، آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمين مصطفي ناصري زنجاني، معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و در پاسخ به اين پرسش که «آيا به معلمان زنداني که به علت مشکلات مالي در بند هستند کمک مي‌کنيد؟»، اظهار داشت: بله، مواردي در اين خصوص داشتيم.وي افزود: مواردي داشتيم که يا خودشان و يا خانواده وي بيماري داشت و يا به واسطه بدهي در زندان بود که کمک‌هايي انجام مي‌دهيم.

حجت الاسلام و المسلمين ناصري زنجاني با اشاره به مصداق کمک مالي به معلمان داراي مشکلات مالي و در زندان، تصريح کرد: به عنوان مثال در آستانه پايان سال گذشته با سازمان زندانها هماهنگ کرديم و تعدادي از همکاراني که بدهي داشتند آزاد شدند.

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه سازمان زندانها همکاري خوبي با وزارت آموزش و پرورش دارد، تصريح کرد: براي اين کار خود سازمان زندانها کمک کرد و با قسمت امور ديه هماهنگي‌هايي انجام داديم و تعدادي از معلماني که کارشان جنبه جرم نداشت، آزاد شدند.به گزارش فارس، به گفته معاون حقوقي وزير آموزش و پرورش اکنون چيزي حدود يک هزار معلم در زندان‌هاي کشور حضور دارند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان