arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
مديرعامل شركت ملي مس خبر داد

2090 میلیون یورو صرفه جویی با بازنگري در پروژه ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
2090 میلیون یورو صرفه جویی با بازنگري در پروژه هاتوقف پروژه هاي غير سودآور با 2090 ميليون يورو صرفه جويي يكي از اقداماتي است كه شركت ملي مس ايران در شرايط بحران صنعت مس در دستور كار خود قرار داده است.

به گزارش مس پرس مهندس احمد مراد عليزاده مديرعامل شركت مس با بيان اين مطلب در توضیح دستاوردهای این شرکت، مهم ترین فعالیت مدیریتی خود را توقف پروژه هایی اعلام کرد که اجرا کردنشان سودی برای شرکت نداشته و با این کار هزینه های اجرای این پروژه ها از دوش شرکت برداشته شده است.

وی در ادامه افزود: بسیاری از این پروژه ها در دوره درآمدزایی بالای شرکت مس تصویب شده و برای لغو آن جلسات بسیاری با مسئولان كشور برگزار کرده ایم.

مراد علیزاده درباره لغو و یا اصلاح این پرو‍ژه ها گفت: این اصلاح شامل سرمایه گذاری پروژه های 36 گانه تعریف شده در فاصله سالهای 89 تا 91 بوده که 5020 میلیون یورو برای آن در نظر گرفته شده بود که سرمایه گذاری پس از اصلاح و بازبینی پروژه ها از نیمه دوم سال 92 تا سال 93 به رقم 2930 میلیون یورو رسید.

وي با اشاره به اصلاح و مديريت هزينه هاي سرمايه گذاري پروژه ها، توضيح داد: در مجموع و در نتيجه اين اصلاح ميزان جلوگيري از سرمايه گذاري غيرسودآور به 2090 ميليون يورو رسيد.



نظرات بینندگان