arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹

پورحيدري: هواداران حق دارند، اما...

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تماشاگران استقلال حق دارند انتقاد كنند، اما نبايد فراموش كنيم كه اين تيم در اول فصل چگونه بسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تماشاگران استقلال حق دارند انتقاد كنند، اما نبايد فراموش كنيم كه اين تيم در اول فصل چگونه بسته شد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ منصور پورحيدري در گفت و گو با ایسنا،  درباره شرايط تيم استقلال براي بازي امروز مقابل صباي قم اظهار كرد: شرايط تيم خوب است. بازيكنان قبل از اينكه به ايران برگردند سعي كردند خستگي بازي مقابل النصر را بيرون بريزند. امروز هم آماده‌اند كه 3 امتياز اين بازي را بگيرند تا سال 90 را خيلي خوب آغاز كنند.

پورحيدري در مورد واكنش تماشاگران استقلال و ناراحتي آنها از نتيجه‌هاي چند وقت اخير استقلال بيان كرد: به هر حال حق را به طرفدار مي‌دهم. آنها عاشق تيمشان هستند. در روز‌هاي سخت و در سرما و گرما به استاديوم مي‌آيند و تيمشان را تشويق مي‌كنند. آنها حق دارند كه انتقاد كنند، اما يادمان نرود كه اين تيم اول فصل چطور بسته شد و در آن زمان چه حرف‌هايي زده مي‌شد و حتي قرار بود كه استقلال براي ماندن جزو 3 تيم بالاي جدول تلاش كند. اينها يادمان نرود.

وي ادامه داد: به تماشاگران حق مي‌دهم. آنها صاحب باشگاه هستند و به تيم علاقه و تعصب دارند. اما كارشناسان و اهالي رسانه يادشان نرود كه استقلال در اول فصل چطور بسته شد. البته اينها دليل نمي‌شود كه دستمان را بالا ببريم و تلاش نكنيم.

پورحيدري در ادامه افزود: در حال حاضر شرايط تيم خوب پيش مي‌رود و فقط كمي در ضربه‌هاي آخر مشكل داريم. در عربستان هم روي 2 شوت از راه دور گل خورديم و به همين دليل نتيجه را واگذار كرديم. در مجموع تيم بد كار نمي‌كند و تا كنون نتيجه‌هاي بدي هم نگرفته‌ايم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران درباره راي كميته انضباطي براي مجتبي جباري اظهار نظري نكرد و گفت كه از اين راي اطلاعي ندارد.
نظرات بینندگان