arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

ارزش معاملات فرابورس 964 ميليارد ريالي شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امروز در فرابورس ايران 173 ميليون ورقه بهادار به ارزش بيش از 964 ميليارد ريال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه(سنا) معاملات امروز فرابورس با خريد و فروش 173 ميليون و 670 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 541 نوبت به ارزش 964 ميليارد و 230 ميليون ريال به پايان رسيد. در ساعت اوليه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس سه واحد بالا رفت اما مجددا به وضعيت اوليه برگشت و با کاهش کمي نسبت به روز قبل روي عدد 773.09 ايستاد.

معامله‌گران فرابورسي بيشترين حجم معاملات خود را به داد و ستد سهام هلدينگ خاورميانه اختصاص دادند و بيشترين ارزش معاملات امروز به ارزش 21 ميليارد و 380 ميليون ريال در اختيار پتروشيمي خراسان بود.

اين در حالي است که بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سهام پخش البرز و پس از آن نفت ايرانول و شمال شرق شاهرود بود و نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي توسعه خدمات بندري سينا، سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي، نفت ايرانول و سرمايه‌گذاري مسکن تهران به عنوان پربيننده ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.

فن‌آوا، حق تقدم سرمايه‌گذاري مسکن زاينده رود و بيمه نوين با بيشترين افت قيمت روبرو شدند و اوراق تسهيلات مسکن در بازه 700 تا 730 هزار ريال دست به دست شد.

در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله يک ميليون و 230 هزار سهم همانند روز گذشته بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه چادرملو با داد و ستد 50 هزار و رقه بهادار بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

نماد معاملاتي شرکت سيمان لار سبزوار در روز جاري پس از ارائه اطلاعات پيش‌بيني، با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد، بازگشايي شد.
نظرات بینندگان