arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

اغفال دختران و زنان جوان توسط زن شیاد

يکي از اعضاي اصلي باند خشن زورگيري که با طرح نقشه هايي شوم، دختران و زنان جوان را با ايجاد رابطه دوستي اغفال کرده و با کشاندن آنان به مکان هاي خلوت تفريحي، اقدام به زورگيري مي کرد. با تلاش ماموران کلانتري خلق آباد در حالي دستگير شد که تحقيقات پليس براي به دام انداختن ديگر همدستان وي همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئيس پليس مشهد روز گذشته در تشريح اين خبر گفت: از مدتي قبل پرونده هايي در دواير تجسس کلانتري ها مطرح شد که محتويات آن نشان مي داد: زني که عضو يک باند زورگيري است با ترفندها و نقشه هاي خاصي، دختران و زنان جوان را اغفال مي کند و پس از کشاندن طعمه ها به مناطق تفريحي خلوت، با همدستي اعضاي موتورسوار باند، اموال همراه آنان را با تهديد به مرگ به سرقت مي برند.
سرهنگ حجت نيکمرام افزود: با توجه به اهميت ماجرا، طرح ويژه اي در دستور کار پليس قرار گرفت و بررسي هاي علمي و اطلاعاتي در اين باره آغاز شد تا اين که در آخرين گزارش مشابه به پليس اعلام شد 2 دختر جوان که طعمه زورگيران خشن قرار گرفته بودند با هوشياري خود موفق شده اند يکي از عاملان اصلي سرقت هاي به عنف را شناسايي کنند.
مقام ارشد انتظامي مشهد خاطرنشان کرد: با اعلام وقوع اين حادثه به پليس 110، بلافاصله نيروهاي گشت کلانتري خلق آباد وارد عمل شدند و بدين ترتيب با همکاري 2 دختر جوان (مالباختگان) عمليات شناسايي و دستگيري متهمان وارد مرحله جديدي شد.
سرهنگ نيکمرام تصريح کرد: با اطلاعاتي که شاکيان پرونده در اختيار پليس گذاشتند و تطبيق مشخصات ظاهري يکي از متهمان، که با هوشياري 2 دختر مذکور به پليس ارائه شده بود، ماموران انتظامي موفق شدند يکي از عوامل اصلي زورگيري ها را در يک عمليات ضربتي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير کنند.
وي اضافه کرد: پس از انجام بازجويي هاي فني و تخصصي از متهم 23ساله، مشخص شد زن جواني که از اعضاي اين باند خشن است ابتدا در معابر، پارک ها و مجالس و ...طعمه هاي خود را که از وضعيت مالي خوبي برخوردار بودند و يا زيورآلات زيادي به همراه داشتند شناسايي مي کرد و سپس با آن ها طرح دوستي مي ريخت.
اين زن بعد از جلب اعتماد طعمه ها، آنان را با چرب زباني و به بهانه تفريح و گردش در مناطق تفريحي و فضاهاي سبز فريب مي داد و با خودروي همدست ديگر خود به مناطق خلوت مي کشاند. فرمانده انتظامي مشهد با اشاره به اين که 2 جوان موتورسوار نيز که عضو باند زورگيري بودند، خودروي همدستشان را زيرنظر مي گرفتند و در يک فرصت مناسب به سوي خودرويي که طعمه ها داخل آن نشسته بودند حمله ور مي شدند و با تهديد به مرگ، همه اموال و پول هاي دختران را به سرقت مي بردند.
وي گفت: اين درحالي بود که طعمه‌ها تصور مي کردند زن جوان همراه آنان نيز خود طعمه زورگيران قرار گرفته است. سرهنگ نيکمرام افزود: با تکميل اطلاعات پليس و رصدهاي اطلاعاتي، ديگر اعضاي اين باند نيز شناسايي شده اند و جست وجوهاي گسترده اي براي شناسايي مخفي گاه و دستگيري متهمان فراري ديگر همچنان ادامه دارد.

ایران
نظرات بینندگان