arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
پس از کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای پارس خودرو اتفاق افتاد:

استقبال مشتریان از خدمات نوین سایپایدک در نمایشگاه خودرو مشهد

غرفه سایپایدک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات وابسته در مشهد با استقبال گسترده بازدید کنندگان روبرو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان خدمات پس از فروش سایپا که در آخرین ارزیابی سازمانهای خدمات پس از فروش موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات به خودروهای پارس خودرو شده است، در این دوره از حضور خود در نمایشگاه قطعات مشهد به معرفی خدمات جدید خود در قالب بسته‌های خدمت کارت نارنجی و طرح تشخیص اصالت قطعه پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

نمایش بسته‌بندی‌های اصلی قطعات و مقایسه قطعات اصلی با قطعات تقلبی و همچنین اطلاع‌رسانی به مشتریان در خصوص چگونگی شناسایی قطعات اصلی و معرفی نرم‌افزار موبایل سایپایدک از جمله اقداماتی بود که مورد استقبال قرار گرفت.

همچنین پاسخگویی حضوری به مشتریان و دریافت پیشنهادها و انتقادها و راهنمایی آنها از دیگر فعالیت‌های سایپایدک در نمایشگاه مشهد است که با رضایت مشتریان همراه شد.

ارائه کتاب‌ها و سی دی های آموزشی، نمایش قطعات برش خورده خودرو و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه دارندگان خودروهای سواری سایپا از دیگر فعالیت‌های سایپایدک در این نمایشگاه است که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت. 

نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش سایپا و عاملیت‌های فروش قطعه در استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی نیز با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه سایپایدک، حضور سایپایدک در این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای توسعه سهم  بازار ارزیابی کردند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در مشهد با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، فارس، اصفهان، گیلان، قزوین، کرمان  و نمایندگی‌های فروش کشورهای چین، کره، ژاپن، فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا  از 26 تا 30 مرداد در محل نمایشگاههای بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان