arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

ربکا فرگوسن به جمع بازیگران «دختر در قطار» می‌پیوندد

ربکا فرگوسن بازیگر سوئدی فیلم «ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش» با دعوت تیت تیلور به جمع بازیگران «دختر در قطار» می‌پیوندد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ربکا فرگوسن بازیگر سوئدی که در آخرین فیلمش یعنی «ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش» مقابل تام کروز به ایفای نقش پرداخته در حال مذاکره برای بازی در فیلم «دختر در قطار» محصول کمپانی دریم ورکز است.

امیلی بلانت نیز پیش از این به جمع بازیگران این فیلم پیوسته که کارگردانی آن بر عهده تیت تیلور است و داستان آن اقتباسی از کتاب پرفروش پائولا هاوکینگز است.

در این فیلم بلانت نقش «راشل» که یک زن الکی بیکار است بازی می کند که جدایی او از همسرش زندگی اش را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بعد از مدتی در مسیر رفت و آمدش با قطار، زندگی یک زوج به ظاهر خوشبخت که خانه شان در کنار این مسیر قرار دارد توجه اش را جلب می‌کند. در طول داستان یک شب با لباس خونی و در حالت مستی به خانه بر می‌گردد و در حالی که چیز زیادی از اتفاقی که برایش افتاده به خاطر نمی آورد، احتمال می دهد که شاهد یک جنایت بوده و یا شاید خودش در گیر آن شده است.

در این فیلم فرگوسن نقش «آنا» همسر سابق «راشل» را بازی خواهد کرد و مارک پلات تهیه کننده و جارد لبوف و سلیا کاستاس مدیر اجرایی آن خواهند بود.

 کتاب «دختر در قطار» در سال ۲۰۱۴ برای دو هفته در صدر پرفروشترین کتاب‌های سال قرار داشت و دو میلیون نسخه از آن به فروش رفت. قرار است ارین کریسیدا ویلسون فیلمنامه کار را با اقتباس از همین کتاب برای کمپانی دریم ورکز آماده کند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان