arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

تمدید تاریخ اعزام مشمولان مرداد و شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل استقبال گسترده مشمولین برای اعزام به خدمت سربازی و تکمیل ظرفیت مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عدم امکان پذیرش همه متقاضیان، به اطلاع آن دسته از مشمولان دارای تاریخ اعزام نوزدهم مرداد ماه 94 که در توزیع نیرو به مراکز ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده شده‌اند، می‌رساند که با هماهنگی صورت پذیرفته با مراجع مربوط مقرر گردید که تاریخ اعزام به خدمت آنان به تاریخ 19 مهرماه 1394 تمدید شود.

به گزارش ایسنا، براساس این گزارش تاریخ اعزام مشمولان دارای برگ اعزام به خدمت اول شهریور ماه 1394 نیز که به مراکز آموزشی ارتش اختصاص یافته‌اند، به تاریخ اول آبان ماه 1394 تمدید می‌شود.

لازم به ذکر است که به منظور اطلاع رسانی بیشتر به این دسته از مشمولان از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا پیامکی در همین ارتباط ارسال شده است و همچنین این مشمولان باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) مراجعه و برگ‌های آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

این سازمان یادآور شد: آن دسته از مشمولانی که دارای امریه دستگاه‌های غیرنظامی بوده و یگان آموزشی آنها مراکز ارتش تعیین شده است، برای پیگیری وضعیت خود به سازمان‌های مربوطه مراجعه کنند.
نظرات بینندگان