arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

تلفات سنگين تروريست‌ها در الزبداني سوريه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع سوري از تلفات سنگين گروه‌هاي تروريستي در الزبداني، کشته شدن دست کم ۲۰ تروريست در عمليات منحصر به فرد ارتش در حومه شمالي لاذقيه و انهدام مخفيگاه‌هاي تکفيري‌ها در حومه حماه و ادلب خبر دادند.

به نقل از خبرگزاري سوريه، يگان‌هايي از نيروهاي ارتش سوريه با همکاري رزمندگان مقاومت لبنان، تلاش گروه‌هاي تروريستي براي نفوذ به سمت يکي از ايست‌هاي نظامي از سمت شرقي شهر الزبداني را ناکام گذاشتند که در نتيجه شمار زيادي از تروريست‌هاي مهاجم کشته و يا زخمي شدند.

يک منبع نظامي هم از عمليات منحصر به فرد نيروهاي ارتش عليه مخفيگاه‌هاي جبهه النصره در روستاي المريج در حومه شمالي لاذقيه، دست کم 20 تروريست وابسته به اين گروه را کشتند.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين در عملياتي در تلبيسه در حومه حمص،اعضاي يک گروه تروريستي را به طور کامل به هلاکت رساندند.

عمليات نيروهاي ارتش سوريه عليه تروريست‌هاي تکفيري مرتبط با رژيم صهيونيستي در حومه قنيطره نيز همچنان ادامه دارد.

يک منبع نظامي سوري گفت نيروهاي ارتش سوريه با تروريست‌هاي جبهه النصره پس از زير نظر گرفتن تحرکاتشان در روستاي جباتاالخشب درگير شدند که اين منطقه از گذرگاه‌هاي اصلي ارسال سلاح براي تروريست‌ها از سوي رژيم اشغالگر اسرائيل به شمار مي رود.اين درگيري‌ها به کشته و زخمي شدن شمار زيادي از تروريست‌هاي تکفيري منجر شد.

عمليات مستمر نيروهاي ارتش در درعا نيز به انهدام جنگ افزارهاي جبهه النصره و هلاکت شماري از تروريست‌هاي اين گروه تکفيري منجر شد.

سانا همچنين از انهدام مخفيگاه‌هاي تروريست‌ها در الرستن و هلاکت اعضاي يک گروه تروريستي در روستاي حوش الزبادي در حومه حمص و ادامه عمليات نيروهاي ارتش در حومه ادلب و حومه حماه عليه مخفيگاه‌هاي گروه‌هاي تروريستي خبر داد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان