arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

دریاچه هیولا

به دریاچه تیانچین دریاچه هیولا هم گفته می شود. اولین بار در سال 1903 مشاهده موجودی عجیب در این دریاچه گزارش شد که شباهتی به یک بوفالو داشته و سه نفر را نیز مورد حمله قرار داده و مجددا زیر آب رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رویکرد مقامات چینی در بهره برداری از جاذبه های طبیعی و مناطق مستعد گردشگری طی سالیان اخیر بسیار جالب توجه بوده است. به نظر می رسد تیم های کارشناسی با شناسایی بسترهای مذکور و ارائه پیشنهاد در راستای افزایش اعتبارات تلاش دارند تا کشور خود را در این زمینه نیز تقویت کنند. البته این رویکرد در همه بخش های اقتصادی چین مشاهده می شود؛ از خودرو گرفته تا صنایع مختلف چینی ها به شدت در تلاش هستند تا در معادلات جهانی دارای جایگاه مناسبی باشند و هم اکنون شاهد هستیم در عرصه گردشگری نیز بدنبال افزایش امکانات و جذب حداکثری گردشگران هستند. در این راستا حتی بیابان های چین نیز از توجه مسئولان این کشور به دور نمانده که چندی پیش گزارشی را در این رابطه منتشر کردیم.
امروز نیز به کوهستان چانگ بای می رویم تا با یکی از جاذبه های گردشگری کشور چین با نام دریاچه تیانچین یا دریاچه هیولا آشنا شویم. اختصاص اعتبارات ویژه و ثبت نام دریاچه در تمامی راهنماهای گردشگری کشور چین از جمله اقدامات جاری در راستای افزایش جذب گردشگر برای این منطقه است.


دریاچه هیولا

دریاچه هیولا

دریاچه هیولا

دریاچه هیولا

دریاچه هیولا

118سفر
نظرات بینندگان