arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

«سيد حسن نصرالله» تهديد به ترور شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رئيس‌پليس دبي در جديدترين اظهارنظر خود عليه حزب‌الله و مقاومت، دبيرکل حزب‌الله لبنان را به ترور تهديد کرد.

«ضاحي خلفان» معاون رئيس پليس دبي در امارات عربي متحده، امروز يکشنبه در کاربري توئيتر خود «سيد حسن نصرالله» را آماج هجمه لفظي قرار داد و با نسبت دادن اتهاماتي گفت: «نصرالله» با تنفر اهل‌سنت بزرگ شده است.

اين مقام اماراتي با با توهين به «سيد حسن نصرالله»، ادعا کرد که وي براي دريافت کمک‌هاي مالي ايران فعاليت مي‌کند و افزود: افتخار مي‌کنم قبل از اينکه تشيعي به‌وجود آيد، سني بوده‌ام.
وي «حزب‌الله» و «سيد حسن نصرالله» را به انبار کردن مواد منفجره در کشورهاي عربي متهم کرد و با تهديد وي به ترور نوشت: «نصرالله» مواد منفجره، سلاح، مهمات و بمب را در کشورهاي خليج(فارس) انبار مي‌کند. اگر کشورهاي عربي بخواهند وي را ترور کنند، تمامش مي‌کنند، اما اين از اخلاق ما نيست.

توييت‌هاي «خلفان» بدون واکنش نماند. کاربري به نام «Rafe Hasan» با خاطرنشان کردن شهادت يکي از نيروهاي گردان‌هاي «القسام» شاخه نظامي جنبش «حماس» در امارات در پاسخ «خلفان» نوشت: (اگر ترور از اخلاق شما نيست پس) چه کسي «محبوح» را شهيد کرد؟

«عبدالله فتيني» ديگر کاربر عربي خطاب به «خلفان» گفت: نخستين بار است که مي‌بينم شوخ‌طبعي مي‌کني و جوک مي‌گويي. شما با افراد و اشخاص کار نداريد زيرا از اخلاقتان نيست، شما کل يک کشور را نابود مي‌کنيد، مثل سوريه، ليبي، يمن و عراق را.

فرد ديگري با نام کاربري «سالم رحبي» نوشت: اگر شما مي‌توانيد (او را ترور کنيد) پس چرا رهبر حوثي‌ها (جنبش «انصارالله») در يمن را ترور نمي‌کنيد و نشستيد و زنان و کودکان بي‌گناه يمن را بمباران مي‌کنيد؟
انا
نظرات بینندگان