arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴

متهمان اسیدپاشی در اصفهان هنوز دستگیر نشده اند؟

استاندار اصفهان عنوان مي‌کند که پيگيري‌هاي مجموعه مديريت استان براي دستگيري اسيدپاش به‌حدي است که شايد نتوان اين حجم از پيگيري‌ها را بر زبان آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسول زرگرپور گفت: ما از آن روز تا کنون رسالت خود را براي شناسايي اين فرد خبيث و به اشد مجازات رساندنش مي‌دانيم. پيگيري‌ها نشان داده که طرف مقابل ما انسان ساده‌اي نيست و تلاش مي‌کند که خود را مخفي نگه دارد زيرا بعد از حادثه اصفهان، کار خود را تکرار نکرد تا امکان دستيابي به او کم شود.

وي در پاسخ به اين که برخي مردم عنوان مي‌کنند مديريت استان ديگر به قوت گذشته، پيگير اين پرونده نيست گفت: اگر روزي به ياري خدا اين فرد دستگير شود و به سزاي عمل خود برسد، خيلي حرف‌ها را مي‌توان بر زبان آورد. اميدوارم روزي بتوان گفت که نيروهاي امنيتي و انتظامي چه حجم وسيعي از کارها را براي شناسايي اين فرد انجام دادند ودر حال حاضر 2 مظنون درباره حادثه اسيدپاشي اصفهان مد نظر است و دقيقا تحت کنترل هستند و به ياري خداوند در زمان مد نظر و در صورت مشخص‌شدن جرم آن‌ها، دستگير مي‌شوند.

رسول زرگرپور تصريح کرد:پيگيري‌هاي استاندار و وزارت کشور نسبت به شناسايي اين فرد با روز نخست تفاوتي نکرده است و هنوز گروه ها به صورت جدي بر روي آن کار مي‌کنند. گاهي پيش مي‌آيد که در زمينه دستگيري فرد اسيدپاش، 99 درصد به قطعيت مي‌رسيم اما آن يک درصد اشکال به‌وجود مي‌آورد و دستگيري عقب مي‌افتد .

خراسان
نظرات بینندگان