arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

دفاع تمام قد صدا و سیما از احسان علیخانی

قائم مقام معاون سیما در مراسم تجلیل از عوامل برنامه رمضانی «ماه عسل» گفت: علیخانی می داند هدفش چیست و از همه مهمتر ویژگی های شخصی، مهارتی خود علیخانی است که در کنار سایر موارد باعث شده برنامه ای خوبی را شاهد باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید


مراسم تجلیل از عوامل برنامه رمضانی «ماه عسل» با حضور رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما و محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دیگر مسئولان رسانه ملی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

رضا پورحسین در این مراسم بیان کرد: سال ها پیش رهبر معظم انقلاب ۴ ویژگی را به عنوان هدف در برنامه های تلویزیون مطرح کردند که شامل اخلاق، دین، آگاهی و امید می شدند. در نتیجه همه برنامه های صدا و سیما باید مروج اخلاق، دین، آگاهی و امید باشند و اتفاقا برنامه «ماه عسل» همه این ویژگی ها را با هم دارد و من خطاب به خانم ها و آقایانی که در باشگاه مخاطبان «ماه عسل» هستند و هر سال به تعدادشان اضافه می شود می گویم که این شما مردم هستید که با بیان خاطرات، داستان ها و زندگی عادی و طبیعی خودتان موجب ارتقای اخلاق در برنامه شده اید.

به گفته وی، برنامه «ماه عسل» باعث شده است دین مداری و معنویت هم در مردم افزایش پیدا کند.

قائم مقام معاون سیما با بیان اینکه تلاش های زیادی در ساخت این برنامه صورت می گیرد، توضیح داد: مخاطبان زیادی این برنامه را نگاه می کنند و در کنار عبرت و الگو گرفتن از برنامه از آن لذت هم می برند. همچنان که محمد سلوکی مجری برنامه ای که الان در آن حاضر هستیم بیان کرد لذت بردن همیشه در کنار خندیدن و کف زدن اتفاق نمی افتد و گاهی در کنار بهجت، اشک هم هست. من فکر می کنم آنچه تحت عنوان «ماه عسل» به بینندگان و مردم کشور عرضه شد به دلیل اینکه هر چهار مورد اخلاق، دین، آگاهی و امید را در بر داشت موجب می شود تا به نظر آقا نزدیک شویم.

پورحسین ادامه داد: برای این برنامه یکسال زحمت کشیده شده است. علیخانی می داند چه می کند و هدفش چیست و از همه مهمتر ویژگی های شخصی، مهارتی و توانمندهای فردی خود علیخانی است که در کنار سایر موارد دست به دست هم داده و باعث شده برنامه ای خوب، شاخص و اثرگذار را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تیم سازنده برنامه «ماه عسل» یادآور شد: در یک برنامه پر رفت و آمد مانند «ماه عسل» تنها در زمانی که برنامه در حال پخش است چند ده نفر مشغول بکار هستند و هدایت و جمع کردن این افراد در یک برنامه به شکلی اثرگذار و جریان ساز، قابلیت هایی می خواهد که در احسان علیخانی وجود دارد. من اینجا صمیمانه از دیگر افرادی همچون محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دیگر افرادی که در اینجا هستند تشکر می کنم و یک خسته نباشید جانانه به احسان علیخانی می گویم.

پورحسین در پایان گفت: کار ما در چنین شرایطی حسرت خوردن است. وقتی من می بینیم چنین کاری از احسان علیخانی بر می آید حسرت می خوریم همچنان که وقتی می بینیم و وقتی کسی شعر می گوید یا بازیکنی خوب بازی می کند و یا هنر دیگری می بینیم نسبت به شخص حسرت می خوریم. در پایان باید سلام و تشکر دکتر پورمحمدی را هم به دوستان ابلاغ کنم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان