arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان انگلیسی چاپ شد

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت بیش از 30 هزار نسخه نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان انگلیسی با همکاری بخش خصوصی به چاپ رسید .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیام غرابی سرپرست اداره فرهنگی و ارتباطات این اداره کل در این رابطه گفت : در ادامه سیاست های  اداره کل میراث فرهنگی برای راهنمایی شایسته به گردشگران خارجی ، نقشه گردشگری شهر شیراز به زبان انگلیسی و به صورت تخصصی به چاپ رسید.
این نقشه انگلیسی با سبک و گرافیک موجود برای اولین بار است که چاپ می شود و در آن سعی شده است با پیشنهاد چند مسیر گردشگری از جمله محور زندیه بتوان در انتخاب مسیر به گردشگران کمک نمود. این نقشه گردشگری به زبان انگلیسی با تمرکز بر جاذبه های شاخص شهر شیراز تهیه شده است تا گردشگر بتواند در زمان محدود اقامت در شیراز بهترین انتخاب ها را برای بازدید داشته باشد.همچنین چاپ نقشه به سایر زبان ها از جمله ایتالیایی و عربی نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی فارس اضافه کرد : رونمایی از این نقشه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در روز 7 شهریور ماه همزمان با افتتاح موزه تخصصی نی ریز صورت می گیرد .

غرابی افزود : برای نخستین بار نیز کتاب جامع اطلاعات گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی فارس تهیه و تدوین شده است که مراسم رونمایی از این کتاب نیز در 7 شهریور ماه انجام خواهد شد .

وی در ادامه گفت : این کتاب همراه با لوح فشرده حاوی تمامی اطلاعات مورد نیاز گردشگران در عرصه خدمات گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی است که با همکاری بخش خصوصی تهیه و تدوین شده است .

میراث آریا
نظرات بینندگان