arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

«شيرين بينا» این روزها چه می کند؟

شيرين بينا از سال 72 مشغول فعاليت در عرصه بازيگري است. او در مجموعه هاي تلويزيوني «مريم مقدس»،«روياي خيس»،«مسافري از هند»،«تب»،«روزهاي زندگي»و«کمکم کن» نقش آفريني کرده است. او در بيشتر فيلم ها نقش مادر را بازي کرده است.وي نزديک به سه سال از فضاي تصوير دور شده و تنها در اجراي نمايشي به نام«بيوه هاي غمگين سالار جنگ» حضور داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وي درباره فعاليت هاي اخيرش مي گويد:«در حال حاضر مدت زمان کوتاهي از اجراي نمايش«بيوه هاي غمگين سالار جنگ» در مشهد مي گذرد و من به تازگي از مشهد بازگشته ام. اين نمايش با استقبال خوبي رو به رو شد و به همين دليل در مشهد 6 بار اجرا رفته ايم». او در ادامه از دلايل کم کار شدن در اين عرصه توضيح مي دهد:«فعلا هيچ خبري از کار نيست. براي بازي در يک تله فيلم و فيلمي سينمايي پيشنهادهايي دارم، اما واقعا فاقد استانداردهاي مدنظر من هستند و هر چه فکر مي کنم حضور در چنين کارهايي براي من سخت است.در واقع کساني که تصميم گيرنده اند، بايد توليدات را حمايت و بررسي کنند. متاسفانه در حال حاضر وضعيت به گونه ايست که بعضي ها پول مي دهند و نقش مي خرند ويا بعضي از تهيه کنندگان بنا به دلايل مختلف حضور يکسرس از افراد در کار را الزامي مي کنند، در نتيجه کارگردان و نويسنده هم مجبور به پذيرش شرايط تهيه کننده مي شوند».

وي در آخر مي افزايد:«بعد از بازي در فيلم سينمايي «5ستاره» به کارگرداني مهشيد افشارزاده، تا کنون در هيچ فيلم سينمايي وتلويزيوني بازي نکرده ام.اين روزها براي بازي در يک فيلم سينمايي با من تماس گرفتند که بايد متن را بررسي کنم، اما اميدوارم بتوانم يکي از اين پيشنهاد ها را مطابق با استانداردهايم ببينم».

بانی فیلم
نظرات بینندگان