arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

کواچ: تعویض‌ها نتیجه داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان سومین دیدار ایران در اردوی مسکو از این اردو ابراز رضایت کرد و گفت: تعویض‌ها در دیدارهای تدارکاتی نتیجه داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از برتری مقابل روسیه گفت: تا اینجای کار رضایت دارم و در سه بازی متوالی (هلند و دو دیدار با روسیه) پیروز شدیم. بهترین بازیکنانم را در این دیدار به کار گرفتم.

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنانم را تعویض کردم تا هم آنها را ارزیابی کنم و هم بتوانم نتیجه بازی را تغییر دهم، اظهار داشت: فکر می کنم تعویض‌های دوتایی خوب جواب داد. باز هم با تعویض مدافع میانی خود، نتیجه گرفتم چون او خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که در ست پنجم به سامان فائزی، امیر غفور و مهدی مهدوی هم بازی دادید، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: فکر می‌کنم این سه مهره‌های خوب من در جام جهانی هستند. آنها در جام واگنر نتوانستند حداکثر توانایی خود را به نمایش بگذارند، اما در این بازی‌ها بسیار خوب ظاهر شدند. برای جام جهانی، تاکیدم این است که همه 14 بازیکن من باید آماده باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد تیم روسیه، عنوان کرد: تیم روسیه همیشه با نگرش بسیار قوی به میدان می‌آید. این تیم با سرویس زن ‌های پرشی که در اختیار دارد، بسیار قدرتمند است. موزیرسکی و میخایلوف واقعاً مثال زدنی هستند. اما از طرف دیگر تیم ایران عملکرد بالایی دارد.

تیم ملی والیبال ایران شنبه آخرین تمرینات خود را در اردوی آماده سازی روسیه برگزار می کند و روز یکشنبه مسکو را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
نظرات بینندگان