arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۰

ادعاهای شاهزاده سعودی بر علیه ایران

یکی از شاهزداگان خاندان آل سعود با تکرار ادعاهای واهی غرب درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، خواستار تلاش کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای دستیابی به سلاح هسته ای شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از شاهزداگان خاندان آل سعود با تکرار ادعاهای واهی غرب درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، خواستار تلاش کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای دستیابی به سلاح هسته ای شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه نهرین نت،"ترکی الفیصل" گفت : کشورهای حوزه خلیج فارس باید در راستای تحقق وحدت امنیتی و سیاسی تلاش کنند.

وی افزود: باید درباره عملکرد شورای همکاری خلیج فارس و اهداف آن تجدید نظر اساسی صورت گیرد. چرا نباید شورای همکاری به مورد مشابه خود یعنی اتحادیه اروپا تبدیل شود؟! چرا نباید ارتش واحد تشکیل دهند؟

الفیصل در همسویی با ادعاهای واهی غرب درباره برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران و اتهام واهی تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای مدعی شد: چه مانعی دارد که کشورهای حوزه خلیج فارس سلاح هسته ای در اختیار داشته باشند تا در صورتی که تلاشهای بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شکست خورد با قدرت گیری ایران مقابله کنند؟

شایان ذکر است که ترکی بن عبدالعزیز روابط محکمی با مقامات رژیم صهیونیستی دارد و بارها با مقامات امنیتی و سیاسی اسرائیلی به طور علنی و مخفیانه دیدار کرده است که آخرین بار با "دانی ایالون" از مقامات رژیم اشغالگر قدس دیدار کرده است و با وی به طور آشکارا در برابر دوربینها در نشست امنیتی مونیخ در دهم فوریه سال 2010 دست داده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
Bolivia, Plurinational State of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
2
0
ارباب هاتو ن به شما اجازه نمی دن بدون اجازه اونا اب بخورید چه برسه به اینکه بخواهید از این غلطها بکنید

البته ایران هم کشوری نیست که به شما اجازه بده از این غلطها بکنید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
1
0
آینده مال ما عجم هاست ببنید چه بلائی سر شما بی غیرت ها میاریم
نظرات بینندگان