arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۰

25 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس زایران ایرانی

واژگونی اتوبوس حامل زایران ایرانی در شهر کوت عراق 2 کشته برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايرنا: واژگونی اتوبوس حامل زایران ایرانی در شهر کوت عراق 2 کشته برجا گذاشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: براثر واژگون شدن اتوبوس حامل زایران ایرانی اعزامی از استان تهران در مسیر جاده کوت 2 نفر از هم‌وطنان‌مان در دم کشته و 23 نفر زخمی و مجروح شدند، که حال 2 نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

ظاهر رستمی افزود: این سانحه رانندگی عصرروز جمعه ساعت 16 به وقت محلی در مسیر جاده کوت برای هموطنان اعزامی از استان تهران که عازم زیارت امکان مقدسه در عتبات عالیات بودند، رخ داد.

وی تصریح کرد: مجروحان برای مداوا و درمان به بیمارستان‌های شهرهای ایلام، کرمانشاه و همچنین مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت و هلال احمر در کربلای معلی اعزام شدند.

رستمی خاطرنشان کرد: پس از اطلاع از خبر سانحه گروه کاملی از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم کامل درمانی به محل حادثه اعزام شدند و هماهنگی‌های مقدماتی و لازم را بمنظور امداد رسانی و اعزام مجروحان به مراکز درمانی انجام دادند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در زمان حاضر گروه‌های امداد پزشکی جمعیت هلال احمراستان ایلام با هماهنگی با فرماندار شهرستان مهران، مدیر بحران و عوامل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان مرزی مهران در نقطه صفر مرزی مشغول خدمت‌رسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این سانحه و انتقال آنها به ایران هستند.

گفتنی است فرماندار شهرستان مهران، مدیر بحران، عوامل درمانی دانشگاه علوم پزشکی و دبیرکل جمعیت هلال احمر در نقطه صفر مرزی حضور دارند.
نظرات بینندگان